Zdravím, se zájmem čtu Vaše názory na uvedenou problematiku. Měl jsem možnost nahlédnout na návrh nového zákona (Ochrana elektronických komunikací), který by měl tuto problematiku řešit a ten striktně říká, že bez souhlasu příjemce nesmíte zaslat žádnou zprávu (zákon již nepatří do oblasti regulace reklamy, ale píše se v něm "pro účely přímého marketingu"). To znamená, že např. poptávku po zboží budete samozřejmě moci zasílat dál. Ovšem obávám se, že je až příliš strikntí (opak současného zákona o regulaci reklamy, který vlastně nic neříká), protože pokud budu chtít zaslat nabídku ve svém oboru (např. pekař chce oslovit pekárny) nebude to v principu možné. Dle mého by se mělo najít něco mezi tím. S pozdravem Petr Valeš www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: "Kucera Miroslav" <Miroslav.Kucera@idnes.cz> To: <reklama@nawebu.cz>; "Miroslav Hlavicka - Scalex" <scalex@scalex.cz> Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:05 PM Subject: RE: Hezka definice spamu :-] >>-----Original Message----- >>From: Miroslav Hlavicka - Scalex [mailto:scalex@scalex.cz] >> >>Jiste, jedina "spravna" forma spamu by byla, kdyby mi strucne napsali, >>co ze mi to chteji posilat a na konci mailu by byl link, kterym bych >>se v pripade zajmu k odberu prihlasil. A kdybych tak neucinil do >>urcite doby, natrvalo by mne vyradili z databaze. Nikoli, jedinas "spravna forma spamu" by byl odkaz na prihlaseni s tim, ze kdyz na nej nekliknu, uz mi od nich nic neprijde. ----------------------------------------------------------- reklama ----- Audit webhostingovych sluzeb - wAudit: http://www.lupa.cz/waudit/ Vyberte si nejkvalitnejsi webhosting on-line. ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 13:22 CEST