SPAM je NEVYZADANA reklama. Treba tu cinnost znemoznuji celemu marketingovemu prumyslu, ale vite, ze mi je to uplne jedno? Me to netrapi. A v cem je vlastne problem? Pokud mam webhostingovou sluzbu, a chci oslovit sve zakazniky, tak proste oslovim vsechny, co se zajimaji o novinky atd. >>-----Original Message----- >>From: Petr Vales - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz] >>Sent: Wednesday, June 25, 2003 1:28 PM >>To: reklama@nawebu.cz >>Subject: Re: Hezka definice spamu :-] >> >> >> >>To je sice pravda, ale tímto obecným tvrzením znemoznujete >>cinnost celému >>direct marketingovému "prumyslu". Já osobne si myslím, ze by >>se meli najít >>konkrétní mantinely, které by uspokojili obe strany. >>
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 13:31 CEST