RE: CTR 25 %

From: Kucera Miroslav (Miroslav.Kucera@idnes.cz)
Date: 23. 06. 2003, 09:35 CEST


>>-----Original Message-----
>>From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
>>Sent: Saturday, June 21, 2003 1:00 PM
>>To: reklama@nawebu.cz
>>Subject: Re: CTR 25 %
>>
>>
>>Vzhledem k obvykle delce televiznich spotu (20 az 30 s) ma p. 
>>Nemec jiste
>>pravdu, bohuzel pro zadavatele a poskytovatele obsahu (a bohudik pro
>>ctenare) vsak na Internetu neni regulace obsahu jako u televizi (poctu
>>celoplosnych kanalu). Ceka-li obycejny divak na film na TV 
>>Nova, nema jinou
>>volbu nez shlednout reklamu.

To prece neni pravda. Bozinku, jak je prepnuti televize na jiny program 
jednoduche :)



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 23. 06. 2003, 09:34 CEST