Zdravicko, >> rocnimu prumeru o 20%. Otazkou je, co by se stalo, kdyby mezitim ctenari >> videli misto prazdne bile stranky poutavou animaci - pribeh. RN> Pribeh se da pritom realizovat i ve statickych, tistenych mediich. RN> Natoz pak na internetu! Problém je v tom, že ne každý má rychlou linku. A animovaný příběh nějaké to kilo spolkne. Když přijdu na nějakou stránku, jdu tam za určitým cílem. Pokud mne od toho cíle něco vyruší a ještě si to nárokuje moji pozornost a chce to po mně, abych to nevypnul, tak to musí být setsakra zajímavý a poutavý. V televizi začne spot okamžitě. Na internetu se musí alespoň kousek nahrát a od počátku musí být zajímavý - ne jenom nudný nápis "loading" nebo naskakující procenta. Pokud chce být internetová reklama úspěšná, tak by měla být taková, že po těch 30 vteřinách, co ten příběh třeba bude mít, bych měl mít dobrý pocit, že to půlminutové čekání na skutečný obsah webu stálo za to. -- Miroslav Hlavicka AKA Scalex mailto:scalex@scalex.cz PGP: 0x05FFC3CCB
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 21. 06. 2003, 22:25 CEST