Re: CTR 25 %

From: Miroslav Hlavicka - Scalex (scalex@scalex.cz)
Date: 21. 06. 2003, 22:25 CEST


Zdravicko,

>> rocnimu prumeru o 20%. Otazkou je, co by se stalo, kdyby mezitim ctenari
>> videli misto prazdne bile stranky poutavou animaci - pribeh.

RN> Pribeh se da pritom realizovat i ve statickych, tistenych mediich.
RN> Natoz pak na internetu!

Problém  je  v  tom,  že ne každý má rychlou linku. A animovaný příběh
nějaké to kilo spolkne.

Když přijdu na nějakou stránku, jdu tam za určitým cílem. Pokud mne od
toho  cíle něco vyruší a ještě si to nárokuje moji pozornost a chce to
po  mně,  abych  to  nevypnul,  tak  to  musí  být setsakra zajímavý a
poutavý.

V  televizi  začne  spot okamžitě. Na internetu se musí alespoň kousek
nahrát a od počátku musí být zajímavý - ne jenom nudný nápis "loading"
nebo naskakující procenta.

Pokud chce být internetová reklama úspěšná, tak by měla být taková, že
po těch 30 vteřinách, co ten příběh třeba bude mít, bych měl mít dobrý
pocit, že to půlminutové čekání na skutečný obsah webu stálo za to.


-- 

    Miroslav Hlavicka
    AKA Scalex
    mailto:scalex@scalex.cz

    PGP: 0x05FFC3CCB



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 21. 06. 2003, 22:25 CEST