Re: Reklama pouze ustnim podanim

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 15. 06. 2003, 23:49 CEST


Ono je to vsechno docela pekne o cem pisete, ale rekl bych ze prilis naivni,
neco jako "nekomercni Internet", "svet bez reklam" a pod.
Ono ustni podani slo podle mne dostatecne pouzivat jen v dobe omezene
nabidky, jestlize dnes chteji miliony firem vyrabet a prodavat miliony
vyrobku, nemohou spolehat jen na neci dobrozdani. Zde uz se pak da ocekavat
protiargument, zda ma smysl vyrabet miliony ruznych vyrobku, z nichz vetsinu
v podstate nikdo nepotrebuje, ale to uz bychom se dostavali dost jinam :-)
Takze kdyz to prevedu na Internet, Vy byste zrejme touzil po tom, aby
neexistovaly klasicke bannery, ale jen same osobni blogy, kde by pochvala
automaticky znamenala vyssi postaveni vyrobku ve vyhledavaci, a tento
nejvice chvaleny vyrobek by si pak vsichni na svete kupovali?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 15, 2003 11:13 PM
Subject: RE: Reklama pouze ustnim podanim


> ... a kdo ho tehdy mel (samolepku na aute, tricko,
> rucnik, napis na skolni aktovce :-), byl "king"
> a prenasel tak ucinne reklamu

... nicmene timto jste presne vystihl to, co jsem chtel rici.
Ono opravdu nejde o to, zda grafika nebo text, ale o to, zda
reklama proudi jednostranne od prodavajiciho ke kupujicimu, nebo
zda cirkuluje mezi kupujicimi samovolne. Motorem te cirkulace
asi muze byt jak text (pribeh), tak grafika (logo na samolepce),
tak jakakoli jina forma.

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 23:50 CEST