To jste mne potesil, diky za osvetleni Vaseho nazoru :-) Ted bych jeste rad vedel, proc bych se mel branit vytvareni obrazkovych banneru, kdyz podle mne obrazek upouta mnohem vic, nez "suchy" text? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Pavel Simek" <pas@nestor.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Sunday, June 15, 2003 5:44 PM Subject: Re: Reklama = vnucovani? > Samozrejme, vzdycky trochu prehanim. :) Ne kazda reklama je klamava a ne > kazda reklama mi vnucuje, co nechci. Smysl reklamy je informacni, to je > jasne. Koneckoncu, tim, ze mi reklama naboura kazdodenni stereotyp, tak muj > zivot (narozdil od penezenky) rozhodne nejak obohati. ;-) > > Reklamu neodsuzuju. Spis jsem chtel pripomenout, ze reklama bude vzdycky jen > "pokrikovani na trzisti", nic vic, narozdil od sofistikovanejsich > marketingovych metod (o ktere si internet samozrejme rika), a na to, ze je > treba ji takhle odlisovat. Kdyby vsichni vyuzivali internet "nadoraz" z > pohledu informacniho architekta, tak to bude opet trochu toho re(klamani), > co odlisi uzivatelsky prozitek jednoho produktu od druheho. > > I pARANOIk se snazi uzivatele trochu oklamat (at mi netvrdi, ze kdyz dela > takovyto banner, tak by zaroven nebyl rad, kdyby nad nim nebyl napis > "reklama" :)). Jestli se toho v soucasnosti zrovna da docilit syrovym textem > nebo naopak krasnou grafikou, to je podruzne, za nejakou dobu to muze byt > zase naopak. > > Pavel Simek
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 18:03 CEST