text vs obraz

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 15. 06. 2003, 18:02 CEST


To jste mne potesil, diky za osvetleni Vaseho nazoru :-)
Ted bych jeste rad vedel, proc bych se mel branit vytvareni obrazkovych
banneru, kdyz podle mne obrazek upouta mnohem vic, nez "suchy" text?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: "Pavel Simek" <pas@nestor.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 15, 2003 5:44 PM
Subject: Re: Reklama = vnucovani?


> Samozrejme, vzdycky trochu prehanim. :) Ne kazda reklama je klamava a ne
> kazda reklama mi vnucuje, co nechci. Smysl reklamy je informacni, to je
> jasne. Koneckoncu, tim, ze mi reklama naboura kazdodenni stereotyp, tak
muj
> zivot (narozdil od penezenky) rozhodne nejak obohati. ;-)
>
> Reklamu neodsuzuju. Spis jsem chtel pripomenout, ze reklama bude vzdycky
jen
> "pokrikovani na trzisti", nic vic, narozdil od sofistikovanejsich
> marketingovych metod (o ktere si internet samozrejme rika), a na to, ze je
> treba ji takhle odlisovat. Kdyby vsichni vyuzivali internet "nadoraz" z
> pohledu informacniho architekta, tak to bude opet trochu toho re(klamani),
> co odlisi uzivatelsky prozitek jednoho produktu od druheho.
>
> I pARANOIk se snazi uzivatele trochu oklamat (at mi netvrdi, ze kdyz dela
> takovyto banner, tak by zaroven nebyl rad, kdyby nad nim nebyl napis
> "reklama" :)). Jestli se toho v soucasnosti zrovna da docilit syrovym
textem
> nebo naopak krasnou grafikou, to je podruzne, za nejakou dobu to muze byt
> zase naopak.
>
> Pavel Simek



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 18:03 CEST