----- Original Message ----- From: "Jarek Jesenský - adresa pro konference" <nokia@logo4u.cz> > Proc myslite? Predstavte si, ze spousta mladych lidi by chtela urcity > vyrobek, ale tech prumernych 5.000 Kc co obvykle stoji proste nedaji > dohromady. Pak jim ve sve reklame nabidnete to same za 2.000 Kc a jim se > splni jejich dlouholety sen. Sice sli pravda nekam na Seznamku a tam uvideli > Vas banner, ktery je "donutil" kliknout a jit na Vas web, ktery do te do > doby treba ani neznali a nechteli na nej jit, ale da se to opravdu nazvat > "vnucovanim neceho, co nechteji"? > Takhle globalne bych proste reklamu neodsuzoval, pro mne je treba reklama i > jednim z pomocniku pri rozhodovani Samozrejme, vzdycky trochu prehanim. :) Ne kazda reklama je klamava a ne kazda reklama mi vnucuje, co nechci. Smysl reklamy je informacni, to je jasne. Koneckoncu, tim, ze mi reklama naboura kazdodenni stereotyp, tak muj zivot (narozdil od penezenky) rozhodne nejak obohati. ;-) Reklamu neodsuzuju. Spis jsem chtel pripomenout, ze reklama bude vzdycky jen "pokrikovani na trzisti", nic vic, narozdil od sofistikovanejsich marketingovych metod (o ktere si internet samozrejme rika), a na to, ze je treba ji takhle odlisovat. Kdyby vsichni vyuzivali internet "nadoraz" z pohledu informacniho architekta, tak to bude opet trochu toho re(klamani), co odlisi uzivatelsky prozitek jednoho produktu od druheho. I pARANOIk se snazi uzivatele trochu oklamat (at mi netvrdi, ze kdyz dela takovyto banner, tak by zaroven nebyl rad, kdyby nad nim nebyl napis "reklama" :)). Jestli se toho v soucasnosti zrovna da docilit syrovym textem nebo naopak krasnou grafikou, to je podruzne, za nejakou dobu to muze byt zase naopak. Pavel Simek --- pas@nestor.cz --- http://nestor.cz/pas
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 17:46 CEST