> No myslim ze neni schopen, protoze na to neni > naprogramovan (zatim). Myslim, ze by to az zas tak > slozite byt nemelo, kdyz budou chtit... Neni to tak slozite. Jde spis opravdu o to, ze to je technika doporucovana ke zvyseni pristupnosti mnoha serioznimi zdroji. V dusledku toho se zacina casto pouzivat na velmi renomovanych webech, napr. verejne spravy USA a GB, kde maji pristupnost takovych webu upravenou zakonem. Pochybuju, ze by si Google dovolil neco takoveho penalizovat, pokud ten skryty titulek neni v prikrem rozporu s ostatnim textem stranky. Rozhodnuti ale necham na vas. Zmenit to na normalni obrazek s ALTem neni problem, efekt pro vyhledavace bude stejny a pres nejaky handheld u vas asi stejne nikdo moc nakupovat nebude. > To ne ze bych byl takova svine, ale ty jeho servery byly > fakt bezcenne... Duplicity jsou asi nejhorsi mor. Clovek si chce vybrat a pak najednou zjisti, ze vybira z desetkrat toho sameho :-( Bohuzel se to uz zacina objevovat i u nas. Jeden nejmenovany internetovy obchod bezi na dvou domenach, s ruznym vzhledem, ruznym usporadanim stranky a malymi odlisnostmi v doplnkovych textech, ale provozovatel je stejny a databaze, ze ktere je to generovano, taky. Kdyby to jeste trochu zdokonalili, tak obsadi celou prvni stranku vysledku hledani na plno slov a Google si s zadnou automatickou detekci neskrtne. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 06. 2003, 12:28 CEST