Reklama = vnucovani?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 15. 06. 2003, 17:22 CEST


Proc myslite? Predstavte si, ze spousta mladych lidi by chtela urcity
vyrobek, ale tech prumernych 5.000 Kc co obvykle stoji proste nedaji
dohromady. Pak jim ve sve reklame nabidnete to same za 2.000 Kc a jim se
splni jejich dlouholety sen. Sice sli pravda nekam na Seznamku a tam uvideli
Vas banner, ktery je "donutil" kliknout a jit na Vas web, ktery do te do
doby treba ani neznali a nechteli na nej jit, ale da se to opravdu nazvat
"vnucovanim neceho, co nechteji"?
Takhle globalne bych proste reklamu neodsuzoval, pro mne je treba reklama i
jednim z pomocniku pri rozhodovani, samozrejme ze konecny nazor si vzdy
musim vytvorit sam na zaklade vice faktoru ...

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Pavel Simek" <pas@nestor.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Sunday, June 15, 2003 4:46 PM
Subject: Re: Newlinx - neschvaleny banner


> podstatou reklamy
> vzdycky bude vnutit mu neco "trochu" jineho, nez opravdu chce.

> Pavel Simek



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 15. 06. 2003, 17:23 CEST