On Mon, 9 Jun 2003, David Weil wrote: > účinnost a líbivost reklamy nejdou ruku v ruce. reklama, která se > líbí, je vtipná, dobře natočená atd. nemusí zadavateli přinést ani > korunu zisku. naopak u velmi kritizované a údajně odpudivé reklamy > (alespoň u kritiků) se může zisk zadavatele rapidně zvednout. tak tak - kuprikladu takovy pan ogilvy ve sve knizce o reklame explicitne rika, ze jakkoli z "hospodynek" neni dvakrat unesen, respektuje, ze za nimi je dlouholety pruzkum procter&gamble. a ze prilisna kreativita v teto cilove skupine proste nefunguje. a byl bych opatrnejsi v odsuzovani jinych narodu ci naopak v pozdvihovani nasich hospodynek tvrzenimi jako "to muze zabrat leda v nemecku, ale u nas ne". pavel
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 14:45 CEST