Re: ucinna vs. libiva reklama (Re: nakup pres internet)

From: Pavel Kolesnikov (k@les.cz)
Date: 09. 06. 2003, 14:45 CEST


On Mon, 9 Jun 2003, David Weil wrote:

> účinnost a líbivost reklamy nejdou ruku v ruce. reklama, která se
> líbí, je vtipná, dobře natočená atd. nemusí zadavateli přinést ani
> korunu zisku. naopak u velmi kritizované a údajně odpudivé reklamy
> (alespoň u kritiků) se může zisk zadavatele rapidně zvednout.

tak tak - kuprikladu takovy pan ogilvy ve sve knizce o reklame
explicitne rika, ze jakkoli z "hospodynek" neni dvakrat unesen,
respektuje, ze za nimi je dlouholety pruzkum procter&gamble.
a ze prilisna kreativita v teto cilove skupine proste nefunguje.

a byl bych opatrnejsi v odsuzovani jinych narodu ci naopak
v pozdvihovani nasich hospodynek tvrzenimi jako "to muze zabrat
leda v nemecku, ale u nas ne".

pavel



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 14:45 CEST