8. června 2003, 15:07:05, Miroslav Hlavicka - Scalex: > Uvedu jeste jiny priklad - kdyz se vicemene KOHOKOLIV zeptate na to, > jake reklamy se mu libi a jake nesnaseji, tak vetsina lidi rekne, ze > se jim libi vtipne a prekvapive reklamy a ze se jim nelibi takove to > "srovnavani dvou hospodynek, z nich jedna pouziva HyperExtraUltra > prostredek a druha jen nejaky obycejny bazmeg". > Kdyby se nad tim nekdo zamyslel, tak by v nasi televizi bezelo stale > vice vtipnych a prekvapivych reklam a zmizely by ty hospodynky. ... 9. června 2003, 13:07:30: jen drobná poznámka účinnost a líbivost reklamy nejdou ruku v ruce. reklama, která se líbí, je vtipná, dobře natočená atd. nemusí zadavateli přinést ani korunu zisku. naopak u velmi kritizované a údajně odpudivé reklamy (alespoň u kritiků) se může zisk zadavatele rapidně zvednout. takže osobně bych se vůbec názorem lidí v tomto ohledu příliš neřídil. důležitější by bylo poměřit jejich chování při nákupu dané komodity. jenže to už se velmi těžko měří. osobně bych sice také uvítal více vtipných a nápaditých reklam, jenže na druhou stranu bych pak čuměl na televizi furt ;)) -- David Weil david@weil.cz http://grafomania.weil.cz ... Nejde o to, kdo vyhraje nebo prohraje. Jde o to, na koho se to pak shodí. The Bat! 1.61 Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 14:21 CEST