ucinna vs. libiva reklama (Re: nakup pres internet)

From: David Weil (david@weil.cz)
Date: 09. 06. 2003, 13:12 CEST


8. června 2003, 15:07:05, Miroslav Hlavicka - Scalex:

> Uvedu  jeste  jiny priklad - kdyz se vicemene KOHOKOLIV zeptate na to,
> jake  reklamy  se mu libi a jake nesnaseji, tak vetsina lidi rekne, ze
> se  jim  libi vtipne a prekvapive reklamy a ze se jim nelibi takove to
> "srovnavani  dvou  hospodynek,  z  nich  jedna pouziva HyperExtraUltra
> prostredek a druha jen nejaky obycejny bazmeg".

> Kdyby  se  nad tim nekdo zamyslel, tak by v nasi televizi bezelo stale
> vice vtipnych a prekvapivych reklam a zmizely by ty hospodynky.

...
9. června 2003, 13:07:30:

jen drobná poznámka

účinnost a líbivost reklamy nejdou ruku v ruce. reklama, která se
líbí, je vtipná, dobře natočená atd. nemusí zadavateli přinést ani
korunu zisku. naopak u velmi kritizované a údajně odpudivé reklamy
(alespoň u kritiků) se může zisk zadavatele rapidně zvednout.

takže osobně bych se vůbec názorem lidí v tomto ohledu příliš neřídil.
důležitější by bylo poměřit jejich chování při nákupu dané komodity.
jenže to už se velmi těžko měří.

osobně bych sice také uvítal více vtipných a nápaditých reklam, jenže
na druhou stranu bych pak čuměl na televizi furt ;))

-- 
 David Weil
 david@weil.cz
 http://grafomania.weil.cz

...
Nejde o to, kdo vyhraje nebo prohraje. 
Jde o to, na koho se to pak shodí.

The Bat! 1.61
Windows XP 5.1.2600 Service Pack 1



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 14:21 CEST