Odsuzovat jiste ne, ale je fakt, ze temer kazdy narod vnima reklamu jinak. Proto take nektere globalni spolecnosti sve reklamy regionalne prizpusobuji, coz vsak nekdy nemusi stacit. Po tech letech komunismu u nas maji nase zeny opravdu jine vnimani, nez (zapado)nemecke hospodynky. Kdyz jeste vidite, jak neni synchronizovan hlas s pohybem rtu, povazuji to osobne za setreni na nespravnem miste ... Samozrejme ze se u kazde reklamy meri jeji ucinnost (byt draz a sloziteji nez na Internetu) a diky tomu maji hospodynky stale zelenou. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Pavel Kolesnikov" <k@les.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, June 09, 2003 2:45 PM Subject: Re: ucinna vs. libiva reklama (Re: nakup pres internet) a byl bych opatrnejsi v odsuzovani jinych narodu ci naopak v pozdvihovani nasich hospodynek tvrzenimi jako "to muze zabrat leda v nemecku, ale u nas ne". pavel
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 14:55 CEST