Odsuzovat jiste ne, ale je fakt, ze temer kazdy narod vnima reklamu jinak.
Proto take nektere globalni spolecnosti sve reklamy regionalne prizpusobuji,
coz vsak nekdy nemusi stacit. Po tech letech komunismu u nas maji nase zeny
opravdu jine vnimani, nez (zapado)nemecke hospodynky. Kdyz jeste vidite, jak
neni synchronizovan hlas s pohybem rtu, povazuji to osobne za setreni na
nespravnem miste ...
Samozrejme ze se u kazde reklamy meri jeji ucinnost (byt draz a sloziteji
nez na Internetu) a diky tomu maji hospodynky stale zelenou.
Jarek Jesenský
www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
----- Original Message -----
From: "Pavel Kolesnikov" <k@les.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, June 09, 2003 2:45 PM
Subject: Re: ucinna vs. libiva reklama (Re: nakup pres internet)
a byl bych opatrnejsi v odsuzovani jinych narodu ci naopak
v pozdvihovani nasich hospodynek tvrzenimi jako "to muze zabrat
leda v nemecku, ale u nas ne".
pavel
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 09. 06. 2003, 14:55 CEST