Re: Internet? A k cemu?

From: Jiří Chaloupka (dev@b2bexpander.com)
Date: 16. 05. 2003, 22:08 CEST


Sveho casu jsem napsal system pro rotaci banneru ktery umoznoval nakupovat 
nejen pocty zobrazeni, ale i pocty kliknuti ... pak je to nekdy ponekud 
transparentnejsi... ale v podstate nakonec vzdy jde o to, aby ten kdo prijde 
udelal to co majitel ciloveho webu chce, at uz je to nakup ci cokoliv jineho 
...

Jirka

Dne pátek 16 květen 2003 21:39 jste napsal(a):
> Verim ze Vas model funguje na 100%. V nasem pripade, kdy vlaste nabizime
> moznost jen reklamy, disponujeme o proti prodejnimu webu jen omezenymi
> nastroji jako je navstevnost, spektrum navstevniku, clik-rate, a nelze
> nejakym zpusobem vyhodnotit realne uspesnost. Rikam to dobre nebo i zde mam
> jeste mezery?
>
> Simon


-- 
S pozdravem
Jiri Chaloupka

********************
Jiri Chaloupka
software engeneer
********************



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 05. 2003, 22:09 CEST