Sveho casu jsem napsal system pro rotaci banneru ktery umoznoval nakupovat nejen pocty zobrazeni, ale i pocty kliknuti ... pak je to nekdy ponekud transparentnejsi... ale v podstate nakonec vzdy jde o to, aby ten kdo prijde udelal to co majitel ciloveho webu chce, at uz je to nakup ci cokoliv jineho ... Jirka Dne pátek 16 květen 2003 21:39 jste napsal(a): > Verim ze Vas model funguje na 100%. V nasem pripade, kdy vlaste nabizime > moznost jen reklamy, disponujeme o proti prodejnimu webu jen omezenymi > nastroji jako je navstevnost, spektrum navstevniku, clik-rate, a nelze > nejakym zpusobem vyhodnotit realne uspesnost. Rikam to dobre nebo i zde mam > jeste mezery? > > Simon -- S pozdravem Jiri Chaloupka ******************** Jiri Chaloupka software engeneer ********************
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 05. 2003, 22:09 CEST