Verim ze Vas model funguje na 100%. V nasem pripade, kdy vlaste nabizime moznost jen reklamy, disponujeme o proti prodejnimu webu jen omezenymi nastroji jako je navstevnost, spektrum navstevniku, clik-rate, a nelze nejakym zpusobem vyhodnotit realne uspesnost. Rikam to dobre nebo i zde mam jeste mezery? Simon ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Friday, May 16, 2003 9:14 PM Subject: RE: Internet? A k cemu? > Simon [SMTP:studio@reklamninoviny.cz] napsal: > > > mozna to souvisi i s reprodukovanim informaci > > o Internetu v nekterych mediich. Je vyhled na > > zmenu tohoto stavu? > > Presne. V podani nekterych ceskych medii je Internet rejdistem > teroristu a sexualnich zvrhliku a je tak nebezpecny, ze kdyz o > nej slusny podnikatel jen zavadi, okamzite prijde o sve penize v > bance. Pritom je Web v soucasnosti skoro jediny kanal, kterym > mohou mali cesti vyrobci efektivne exportovat svou produkci do > zahranici, predevsim do USA. > > Na tom take stoji nas model zaruky na navratnost investic, o > kterem jsem psal. Kdyz vidim rodinnou firmu, ktera vyrabi neco > konkurenceschopneho, ale dosud to prodava jen prostrednictvim > vystav a veletrhu, ktere ji stoji nekolik set tisic rocne, je to > jasne -- za kvalitni web zaplati v prvnim roce ctvrtinu az > polovinu toho, co je stoji za stejnou dobu veletrhy a za ctvrt > az pul roku se ji investice vrati. Dalsi minimalne rok a pul ten > web uz jenom vydelava. > > Popravde receno nechapu, proc Web vic nepropaguji vladni > organizace pro podporu exportu. Neco dela Hospodarska komora, > ale IMHO je to strasne malo. > > Zdravi, > > Marek Prokop > * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ * > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Vime, ktera banka je nejlepsi. http://www.mesec.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 05. 2003, 21:40 CEST