Re: Internet? A k cemu?

From: Simon (studio@reklamninoviny.cz)
Date: 16. 05. 2003, 22:14 CEST


To je presne tak

Simon

----- Original Message -----
From: "Jiří Chaloupka" <dev@b2bexpander.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Friday, May 16, 2003 10:08 PM
Subject: Re: Internet? A k cemu?


Sveho casu jsem napsal system pro rotaci banneru ktery umoznoval nakupovat
nejen pocty zobrazeni, ale i pocty kliknuti ... pak je to nekdy ponekud
transparentnejsi... ale v podstate nakonec vzdy jde o to, aby ten kdo prijde
udelal to co majitel ciloveho webu chce, at uz je to nakup ci cokoliv jineho
...

Jirka

Dne pátek 16 květen 2003 21:39 jste napsal(a):
> Verim ze Vas model funguje na 100%. V nasem pripade, kdy vlaste nabizime
> moznost jen reklamy, disponujeme o proti prodejnimu webu jen omezenymi
> nastroji jako je navstevnost, spektrum navstevniku, clik-rate, a nelze
> nejakym zpusobem vyhodnotit realne uspesnost. Rikam to dobre nebo i zde
mam
> jeste mezery?
>
> Simon


--
S pozdravem
Jiri Chaloupka

********************
Jiri Chaloupka
software engeneer
********************


----------------------------------------------------------- reklama -----
Neni jediny prohlizec: http://www.slunecnice.cz/product/Mozilla1x/
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 16. 05. 2003, 22:15 CEST