Re: Internet? A k cemu?

From: Miro Vesely (konfery@mix.sk)
Date: 17. 05. 2003, 08:28 CEST


> Simon:
>  
> V nasem pripade, kdy vlaste nabizime
> moznost jen reklamy, disponujeme o proti prodejnimu webu jen omezenymi
> nastroji jako je navstevnost, spektrum navstevniku, clik-rate, a nelze
> nejakym zpusobem vyhodnotit realne uspesnost.

uspesnost by ste ale nemali vyhodnocovat vy, ale vas klient. mal by
mu mierne stupnut pocet platiacich zakaznikov a hodne pocet navstevnikov.
potom je reklama ucinna.

ja s reklamou v tychto dnoch tiez zacinam, ale cisla statistiky zaujimaju
len mna. zakaznikovi je sice pekne povedat, ze ho uvidi trebars 50 tisic ludi,
ale viac ho bude zaujimat, ci sa mu zvysi predaj. ak ano, nie je o com
dalej rozpravat - ak vdaka reklame viac zarobi, bude sa jej dozadovat.
na to mu mozes dat cas zadarmo na pozorovanie. ale normalnemu podnikatelovi
znie slovo "zadarmo" casto ako "smejd, nekvalita, ziadna zodpovednost a
zaruka".

mal by si vediet, aky efekt z tvojej reklamy bude klient mat. ak
"povedomie o znacke :-) " tak to som hodne skepticky, na to pocuje malo
firiem. ak lepsi predaj, tak to je nieco ine. ponukni na skusku par dni,
alebo tyzdnov reklamu zadarmo. ak efekt tej reklamy uvidi v uctovnictve,
lahko sa dohovorite na temu plateneho pokracovania.

podla charakteru serveru sa da odhadnut (podla statistik) aky reklamny efekt
maju bannery u vas, kolko percent ludi na ne klikne. z tohoto percenta
len mala cast nieco naozaj kupi. predovsetkym ti ale rozhoduju o uspechu
kampane.

ak je to zabavny server, tak tam sa platiace a klikajuce dusicky zbieraju
ovela tazsie, ako na vysoko odbornom serveri.

Mirex. 
 
http://www.digifotoinfo.sk/

 



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 17. 05. 2003, 08:31 CEST