Re: poslapavani prava velkymi subjekty?

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 12. 05. 2003, 02:33 CEST


Jsem opravdu rad, ze jsme se tentokrat na vetsine veci shodli :-)

Myslim, ze z hlediska odborniku nepatri vyjadreni typu "my jsme nejlepsi"
mezi ta spravna, obdivovana ci doporucovana, ale na masy to zarucene
funguje: viz "nejucinejsi modra (zelena a pod. :-) sila praciho prasku",
"neucinnejsi sprej na komary" atd.

Jedna varianta uziveni webu je reklama, cim vice ctenaru na web prijde, tim
vice je mozno prodat reklamy (neresim ted vhodnost webu k prodeji reklamy a
umeni reklamu prodavat). Druha varianta webu (jako je jeden z tech nasich)
je vydelavani na produktech, ktere si ctenari/zakaznici koupi. V obou
pripadech tedy jde o to ziskat ctenare, ne?

Mozna jste se nedival nez jste se zeptal, ale na zaklade nasi ankety (730
hlasujich) a vysledku z iAuditu vime, ze pres 30% ctenaru GSM4U.cz
nenavstevuje ani jeden konkurencni web o mobilech.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz





----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, May 12, 2003 12:36 AM
Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty?


V me otazce slo o to, zda
prohlaseni typu "my jsme nejlepsi" v danem kontextu patri k
povedene reklame.

Tak co? Ctenari si neco koupi? Nekoupi si nic, protoze nebudou
mit co. Miri tedy ta reklama na inzerenty? To uz by asi byla
slozitejsi otazka.

Ale i kdyby tomu tak bylo, tak co se stane? Pokud ctenari ctou
bezplatny webovy magazin A, znamena to, ze nebudou cist
bezplatny webovy magazin B? To je ta klicova otazka a ja jsem
presvedcen, ze apriorni kladna odpoved je nespravna. Proto prave
nechapu ten konkurencni boj o ctenare.

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 05. 2003, 02:32 CEST