Jsem opravdu rad, ze jsme se tentokrat na vetsine veci shodli :-) Myslim, ze z hlediska odborniku nepatri vyjadreni typu "my jsme nejlepsi" mezi ta spravna, obdivovana ci doporucovana, ale na masy to zarucene funguje: viz "nejucinejsi modra (zelena a pod. :-) sila praciho prasku", "neucinnejsi sprej na komary" atd. Jedna varianta uziveni webu je reklama, cim vice ctenaru na web prijde, tim vice je mozno prodat reklamy (neresim ted vhodnost webu k prodeji reklamy a umeni reklamu prodavat). Druha varianta webu (jako je jeden z tech nasich) je vydelavani na produktech, ktere si ctenari/zakaznici koupi. V obou pripadech tedy jde o to ziskat ctenare, ne? Mozna jste se nedival nez jste se zeptal, ale na zaklade nasi ankety (730 hlasujich) a vysledku z iAuditu vime, ze pres 30% ctenaru GSM4U.cz nenavstevuje ani jeden konkurencni web o mobilech. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, May 12, 2003 12:36 AM Subject: RE: poslapavani prava velkymi subjekty? V me otazce slo o to, zda prohlaseni typu "my jsme nejlepsi" v danem kontextu patri k povedene reklame. Tak co? Ctenari si neco koupi? Nekoupi si nic, protoze nebudou mit co. Miri tedy ta reklama na inzerenty? To uz by asi byla slozitejsi otazka. Ale i kdyby tomu tak bylo, tak co se stane? Pokud ctenari ctou bezplatny webovy magazin A, znamena to, ze nebudou cist bezplatny webovy magazin B? To je ta klicova otazka a ja jsem presvedcen, ze apriorni kladna odpoved je nespravna. Proto prave nechapu ten konkurencni boj o ctenare. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 12. 05. 2003, 02:32 CEST