To ze urednici nevybirali tu nejlevnejsi variantu banneru neresme, oba vime ze jde oslovit stejna masa i za 25 Kc/100, jen to holt chce premyslet a o kousek vic pracovat, nejen soupnout zakazku bez rozmyslu. Nechapu, proc si myslite, ze bych mel v umyslu delat z obycejnych uzivatelu blbce, ja pouze ctyri roky denne odpovidam na dotazy casti z nasich vice nez 20 tisic navstevniku mesicne, takze NAPROSTO presne vim, o cem mluvim a nechce se mi verit, ze byste mohl mit pri podobnem poctu beznych uzivatelu jinou zkusenost. Asi se shodneme, ze ty co chodi na Sovu, nebudeme oznacovat jako bezneho prumerneho uzivatele Internetu, ne? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, May 08, 2003 2:32 AM Subject: RE: Pojïme do EU! Jestlize banner na titulce Seznamu shlednou dva miliony lidi a jeho CTR bude 0,1 procenta (mimochodem, myslim ze takovy banner nestoji 25 Kc/1000) a jestlize pripustite, ze CTR odkazu v cilenem clanku bude 10% (spis podhodnoceno), pak 10 clanku dosahne stejneho efektu jako ten banner na Seznamu a nemusi byt v ani moc ctenych webzinech. Ja chapu, ze bannery maji nejaky smysl, ale jsem si hodne jist, ze ciste pro ziskani navstevniku webu je to ten nejdrasi zpusob. Na okraj: prumernymi, ci tzv. obycejnymi uzivateli se dost zabyvam, pravidelne s nimi mluvim, dlouhe hodiny je sleduji primo pri praci, ale uz nekolik let jsem nepotkal takoveho, ktery by netusil, k cemu je box "Hledani". Nedelejme z lidi blbce a z uzivatelu Internetu uz vubec ne. Vetsina vzorcu chovani, ze kterych by zkusenejsi uzivatel usuzoval na hloupost, neznalost, ci nezkusenost tech, kdoz se jich dopousteji, maji ve skutecnosti velmi racionalni zaklad. Zdravi, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 05. 2003, 07:14 CEST