Re: Pojïme do EU!

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 08. 05. 2003, 07:15 CEST


To ze urednici nevybirali tu nejlevnejsi variantu banneru neresme, oba vime
ze jde oslovit stejna masa i za 25 Kc/100, jen to holt chce premyslet a o
kousek vic pracovat, nejen soupnout zakazku bez rozmyslu.
Nechapu, proc si myslite, ze bych mel v umyslu delat z obycejnych uzivatelu
blbce, ja pouze ctyri roky denne odpovidam na dotazy casti z nasich vice nez
20 tisic navstevniku mesicne, takze NAPROSTO presne vim, o cem mluvim a
nechce se mi verit, ze byste mohl mit pri podobnem poctu beznych uzivatelu
jinou zkusenost. Asi se shodneme, ze ty co chodi na Sovu, nebudeme oznacovat
jako bezneho prumerneho uzivatele Internetu, ne?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, May 08, 2003 2:32 AM
Subject: RE: Pojïme do EU!


Jestlize banner na titulce Seznamu shlednou dva miliony lidi a
jeho CTR bude 0,1 procenta (mimochodem, myslim ze takovy banner
nestoji 25 Kc/1000) a jestlize pripustite, ze CTR odkazu v
cilenem clanku bude 10% (spis podhodnoceno), pak 10 clanku
dosahne stejneho efektu jako ten banner na Seznamu a nemusi byt
v ani moc ctenych webzinech.

Ja chapu, ze bannery maji nejaky smysl, ale jsem si hodne jist,
ze ciste pro ziskani navstevniku webu je to ten nejdrasi zpusob.

Na okraj: prumernymi, ci tzv. obycejnymi uzivateli se dost
zabyvam, pravidelne s nimi mluvim, dlouhe hodiny je sleduji
primo pri praci, ale uz nekolik let jsem nepotkal takoveho,
ktery by netusil, k cemu je box "Hledani". Nedelejme z lidi
blbce a z uzivatelu Internetu uz vubec ne. Vetsina vzorcu
chovani, ze kterych by zkusenejsi uzivatel usuzoval na hloupost,
neznalost, ci nezkusenost tech, kdoz se jich dopousteji, maji ve
skutecnosti velmi racionalni zaklad.

Zdravi,

Marek Prokop



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 05. 2003, 07:14 CEST