SV: Pojïme do EU!

From: jiri pallas (jiri@pallas.cz)
Date: 08. 05. 2003, 10:33 CEST


Pane Prokop, ty clanky budou napsany i bez ministerskych uredniku, to je
podle meho nazoru trochu nepresny argument. Problem je v rozdelovani
penez, ktere na reklamu pridelili politici a k tomu mam dve otazky:

1. Je podil, ktery bude vynalozen na propagaci EU na internetu primereny
ve vztahu k ostatnim mediim?

2. Je rozdeleni prostredku pridelenych pro internet optimalni mereno
cenou za vykon?

Pan Jesensky diskutuje o te druhe otazce a patrne ma pravdu. Reklama se
da poridit levneji jinde nez treba na Seznamu, nemluve o ostatnich
portalech. (I kdyz levneji nemusi znamenat lepe). 

Jiri Pallas


----- -----
Fran: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] 
Skickat: 8. kvìtna 2003 7:15
Till: reklama@nawebu.cz
Ämne: Re: Pojïme do EU!

To ze urednici nevybirali tu nejlevnejsi variantu banneru neresme, oba
vime
ze jde oslovit stejna masa i za 25 Kc/100, jen to holt chce premyslet a
o
kousek vic pracovat, nejen soupnout zakazku bez rozmyslu.
Nechapu, proc si myslite, ze bych mel v umyslu delat z obycejnych
uzivatelu
blbce, ja pouze ctyri roky denne odpovidam na dotazy casti z nasich vice
nez
20 tisic navstevniku mesicne, takze NAPROSTO presne vim, o cem mluvim a
nechce se mi verit, ze byste mohl mit pri podobnem poctu beznych
uzivatelu
jinou zkusenost. Asi se shodneme, ze ty co chodi na Sovu, nebudeme
oznacovat
jako bezneho prumerneho uzivatele Internetu, ne?

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, May 08, 2003 2:32 AM
Subject: RE: Pojïme do EU!


Jestlize banner na titulce Seznamu shlednou dva miliony lidi a
jeho CTR bude 0,1 procenta (mimochodem, myslim ze takovy banner
nestoji 25 Kc/1000) a jestlize pripustite, ze CTR odkazu v
cilenem clanku bude 10% (spis podhodnoceno), pak 10 clanku
dosahne stejneho efektu jako ten banner na Seznamu a nemusi byt
v ani moc ctenych webzinech.

Ja chapu, ze bannery maji nejaky smysl, ale jsem si hodne jist,
ze ciste pro ziskani navstevniku webu je to ten nejdrasi zpusob.

Na okraj: prumernymi, ci tzv. obycejnymi uzivateli se dost
zabyvam, pravidelne s nimi mluvim, dlouhe hodiny je sleduji
primo pri praci, ale uz nekolik let jsem nepotkal takoveho,
ktery by netusil, k cemu je box "Hledani". Nedelejme z lidi
blbce a z uzivatelu Internetu uz vubec ne. Vetsina vzorcu
chovani, ze kterych by zkusenejsi uzivatel usuzoval na hloupost,
neznalost, ci nezkusenost tech, kdoz se jich dopousteji, maji ve
skutecnosti velmi racionalni zaklad.

Zdravi,

Marek Prokop



----------------------------------------------------------- reklama
-----
Nudite se? Postavte si hokejovy tym. http://www.hokejka.cz
------------------------------------------------------------------------
-

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


---
Prichozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.476 / Virova baze: 273 - datum vydani: 24.4. 2003
 

---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.476 / Virova baze: 273 - datum vydani: 24.4. 2003
 



This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 05. 2003, 10:32 CEST