Pane Prokop, ty clanky budou napsany i bez ministerskych uredniku, to je podle meho nazoru trochu nepresny argument. Problem je v rozdelovani penez, ktere na reklamu pridelili politici a k tomu mam dve otazky: 1. Je podil, ktery bude vynalozen na propagaci EU na internetu primereny ve vztahu k ostatnim mediim? 2. Je rozdeleni prostredku pridelenych pro internet optimalni mereno cenou za vykon? Pan Jesensky diskutuje o te druhe otazce a patrne ma pravdu. Reklama se da poridit levneji jinde nez treba na Seznamu, nemluve o ostatnich portalech. (I kdyz levneji nemusi znamenat lepe). Jiri Pallas ----- ----- Fran: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] Skickat: 8. kvìtna 2003 7:15 Till: reklama@nawebu.cz Ämne: Re: Pojïme do EU! To ze urednici nevybirali tu nejlevnejsi variantu banneru neresme, oba vime ze jde oslovit stejna masa i za 25 Kc/100, jen to holt chce premyslet a o kousek vic pracovat, nejen soupnout zakazku bez rozmyslu. Nechapu, proc si myslite, ze bych mel v umyslu delat z obycejnych uzivatelu blbce, ja pouze ctyri roky denne odpovidam na dotazy casti z nasich vice nez 20 tisic navstevniku mesicne, takze NAPROSTO presne vim, o cem mluvim a nechce se mi verit, ze byste mohl mit pri podobnem poctu beznych uzivatelu jinou zkusenost. Asi se shodneme, ze ty co chodi na Sovu, nebudeme oznacovat jako bezneho prumerneho uzivatele Internetu, ne? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, May 08, 2003 2:32 AM Subject: RE: Pojïme do EU! Jestlize banner na titulce Seznamu shlednou dva miliony lidi a jeho CTR bude 0,1 procenta (mimochodem, myslim ze takovy banner nestoji 25 Kc/1000) a jestlize pripustite, ze CTR odkazu v cilenem clanku bude 10% (spis podhodnoceno), pak 10 clanku dosahne stejneho efektu jako ten banner na Seznamu a nemusi byt v ani moc ctenych webzinech. Ja chapu, ze bannery maji nejaky smysl, ale jsem si hodne jist, ze ciste pro ziskani navstevniku webu je to ten nejdrasi zpusob. Na okraj: prumernymi, ci tzv. obycejnymi uzivateli se dost zabyvam, pravidelne s nimi mluvim, dlouhe hodiny je sleduji primo pri praci, ale uz nekolik let jsem nepotkal takoveho, ktery by netusil, k cemu je box "Hledani". Nedelejme z lidi blbce a z uzivatelu Internetu uz vubec ne. Vetsina vzorcu chovani, ze kterych by zkusenejsi uzivatel usuzoval na hloupost, neznalost, ci nezkusenost tech, kdoz se jich dopousteji, maji ve skutecnosti velmi racionalni zaklad. Zdravi, Marek Prokop ----------------------------------------------------------- reklama ----- Nudite se? Postavte si hokejovy tym. http://www.hokejka.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Prichozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.476 / Virova baze: 273 - datum vydani: 24.4. 2003 --- Odchozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.476 / Virova baze: 273 - datum vydani: 24.4. 2003
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 05. 2003, 10:32 CEST