Jarek Jesenský - adresa pro konference napsal: > Ale jak se k tem super clankum prumerny uzivatel > Internetu (ktery casto ani netusi na co je box "Hledani" > vlevo nahore na strance) dostane, kdyz ne pomoci > banneru? Asi jsme si nerozumeli. Mel jsem na mysli clanky v masove ctenych mediich, ktere budou obsahovat odkazy na dalsi, tentokrat jiz specializovany web o EU. Jestlize banner na titulce Seznamu shlednou dva miliony lidi a jeho CTR bude 0,1 procenta (mimochodem, myslim ze takovy banner nestoji 25 Kc/1000) a jestlize pripustite, ze CTR odkazu v cilenem clanku bude 10% (spis podhodnoceno), pak 10 clanku dosahne stejneho efektu jako ten banner na Seznamu a nemusi byt v ani moc ctenych webzinech. Ja chapu, ze bannery maji nejaky smysl, ale jsem si hodne jist, ze ciste pro ziskani navstevniku webu je to ten nejdrasi zpusob. Na okraj: prumernymi, ci tzv. obycejnymi uzivateli se dost zabyvam, pravidelne s nimi mluvim, dlouhe hodiny je sleduji primo pri praci, ale uz nekolik let jsem nepotkal takoveho, ktery by netusil, k cemu je box "Hledani". Nedelejme z lidi blbce a z uzivatelu Internetu uz vubec ne. Vetsina vzorcu chovani, ze kterych by zkusenejsi uzivatel usuzoval na hloupost, neznalost, ci nezkusenost tech, kdoz se jich dopousteji, maji ve skutecnosti velmi racionalni zaklad. Zdravi, Marek Prokop * Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 08. 05. 2003, 02:38 CEST