RE: Největší blbost je současný stav!

From: Garp (garp@softhome.net)
Date: 22. 01. 2003, 08:45 CET


Hallooooo,
bavime se o e-mailove reklame reklame nebo o nevyzadane e-mailove
reklame/spamu?

Jedna vec je, kdyz vam budou chodit reklamy a nabidky diky sluzbam nebo
ukonum, ktere jste dobrovolne podstoupil (registroval, zapsal si adresu pro
odesilani ceniku,..) a s moznosti e-mailove reklamy (nabidek/ceniku/...)
souhlasil - a kde mate moznost stejne dobrovolne se odhlasit nebo zasilani
zrusit (kouzelna veta na konci slusneho reklamniho mailu "toto vam bylo
zaslano protoze pouzivate toto (a souhlasil jste s podminkami) a tady nebo
takto to muzete zrusit") a jina vec je byt tercem graberu adres z
publikovanych webu nebo konfer.

Ja proti e-mailove reklame nic nemam, vim-li z ceho je puvod a pricina -
zkratka je-li to postaveno na dobrovolnosti a vedomem souhlasu. Nemohu ale
souhlasit, ze normalni bude, aby me kazdej vyrobce bazmeku mohl takto
otravovat naprimo (ne pres kanaly, s kterymi jsem souhlasil, ktere z reklamy
ziji a ktere maji zasilani reklamy i soucasti jejich podnikatelskych planu),
notabene tak blbe, ze jeho uzasna nabidka vleti na vsechny aliasy co kdy
byly nastaveny. To uz rika jasne "adresu vasi nemam, vas souhlas uz vubec".

K te roli informacniho posla u spamu. Ja teda nevim jak kdo, ale ja na
hledani informaci a zjistovani noveho pouzivam protokol http. Mail mi na to
neprijde zrovna vhodny. Nebo snad ma byt normalni, kdyz kazdy kutil
zpravodajskeho webu (co v republice je) mi bude denne zasilat nove clanky
aniz bych se ja o to prosil? To je blbost nemyslite?

garp





-----Original Message-----
From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz]
Sent: Wednesday, January 22, 2003 8:15 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: Největší blbost je současný stav!


Ja jsem zil v dojmu, ze kdokoliv si v Cesku napise na schranku "Nepreji si
dostavat reklamu", nesmi mu ji pak do schranky nikdo vhazovat, ne? Ja tedy s
papirovou reklamou problem nemam a nechapu nikoho, kdo si na ni stezuje, ze
si neni schopen svou schranku oznacit.
Narozdil od e-mailu je naprosto jasne a dohledatelne kdo byl zadavatel te
tistene reklamy a ktera firmy dany vhozeny letak distribuovala, takze
nevidim (narozdil od e-mailu) zadny problem s okamzitym a prisnym postihem.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Jiri Chaloupka" <dev@b2bexpander.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, January 22, 2003 6:48 AM
Subject: Re: Největší blbost je současný stav!

Stejne jako mi vadi mailovy spam, tak mi vadi snail-mailovy. Denne mam
zahlcenou postovni schranku papirovym smetim. Postacka do ni vlozi postu a
roznaseci reklam ji tam pekne udusaji tim co mi tam k tomu nacpou, a neni
toho malo :o(

Jirka



----------------------------------------------------------- reklama -----
Tisice programu zadarmo! http://www.slunecnice.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 08:42 CET