Hallooooo, bavime se o e-mailove reklame reklame nebo o nevyzadane e-mailove reklame/spamu? Jedna vec je, kdyz vam budou chodit reklamy a nabidky diky sluzbam nebo ukonum, ktere jste dobrovolne podstoupil (registroval, zapsal si adresu pro odesilani ceniku,..) a s moznosti e-mailove reklamy (nabidek/ceniku/...) souhlasil - a kde mate moznost stejne dobrovolne se odhlasit nebo zasilani zrusit (kouzelna veta na konci slusneho reklamniho mailu "toto vam bylo zaslano protoze pouzivate toto (a souhlasil jste s podminkami) a tady nebo takto to muzete zrusit") a jina vec je byt tercem graberu adres z publikovanych webu nebo konfer. Ja proti e-mailove reklame nic nemam, vim-li z ceho je puvod a pricina - zkratka je-li to postaveno na dobrovolnosti a vedomem souhlasu. Nemohu ale souhlasit, ze normalni bude, aby me kazdej vyrobce bazmeku mohl takto otravovat naprimo (ne pres kanaly, s kterymi jsem souhlasil, ktere z reklamy ziji a ktere maji zasilani reklamy i soucasti jejich podnikatelskych planu), notabene tak blbe, ze jeho uzasna nabidka vleti na vsechny aliasy co kdy byly nastaveny. To uz rika jasne "adresu vasi nemam, vas souhlas uz vubec". K te roli informacniho posla u spamu. Ja teda nevim jak kdo, ale ja na hledani informaci a zjistovani noveho pouzivam protokol http. Mail mi na to neprijde zrovna vhodny. Nebo snad ma byt normalni, kdyz kazdy kutil zpravodajskeho webu (co v republice je) mi bude denne zasilat nove clanky aniz bych se ja o to prosil? To je blbost nemyslite? garp -----Original Message----- From: Jarek Jesenský - adresa pro konference [mailto:nokia@logo4u.cz] Sent: Wednesday, January 22, 2003 8:15 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: Největší blbost je současný stav! Ja jsem zil v dojmu, ze kdokoliv si v Cesku napise na schranku "Nepreji si dostavat reklamu", nesmi mu ji pak do schranky nikdo vhazovat, ne? Ja tedy s papirovou reklamou problem nemam a nechapu nikoho, kdo si na ni stezuje, ze si neni schopen svou schranku oznacit. Narozdil od e-mailu je naprosto jasne a dohledatelne kdo byl zadavatel te tistene reklamy a ktera firmy dany vhozeny letak distribuovala, takze nevidim (narozdil od e-mailu) zadny problem s okamzitym a prisnym postihem. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Jiri Chaloupka" <dev@b2bexpander.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, January 22, 2003 6:48 AM Subject: Re: Největší blbost je současný stav! Stejne jako mi vadi mailovy spam, tak mi vadi snail-mailovy. Denne mam zahlcenou postovni schranku papirovym smetim. Postacka do ni vlozi postu a roznaseci reklam ji tam pekne udusaji tim co mi tam k tomu nacpou, a neni toho malo :o( Jirka ----------------------------------------------------------- reklama ----- Tisice programu zadarmo! http://www.slunecnice.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 08:42 CET