Re: Největší blbost je současný stav!

From: Jarek Jesenský - adresa pro konference (nokia@logo4u.cz)
Date: 22. 01. 2003, 08:15 CET


Ja jsem zil v dojmu, ze kdokoliv si v Cesku napise na schranku "Nepreji si
dostavat reklamu", nesmi mu ji pak do schranky nikdo vhazovat, ne? Ja tedy s
papirovou reklamou problem nemam a nechapu nikoho, kdo si na ni stezuje, ze
si neni schopen svou schranku oznacit.
Narozdil od e-mailu je naprosto jasne a dohledatelne kdo byl zadavatel te
tistene reklamy a ktera firmy dany vhozeny letak distribuovala, takze
nevidim (narozdil od e-mailu) zadny problem s okamzitym a prisnym postihem.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz



----- Original Message -----
From: "Jiri Chaloupka" <dev@b2bexpander.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, January 22, 2003 6:48 AM
Subject: Re: Největší blbost je současný stav!

Stejne jako mi vadi mailovy spam, tak mi vadi snail-mailovy. Denne mam
zahlcenou postovni schranku papirovym smetim. Postacka do ni vlozi postu a
roznaseci reklam ji tam pekne udusaji tim co mi tam k tomu nacpou, a neni
toho malo :o(

Jirka



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 08:18 CET