Ja jsem zil v dojmu, ze kdokoliv si v Cesku napise na schranku "Nepreji si dostavat reklamu", nesmi mu ji pak do schranky nikdo vhazovat, ne? Ja tedy s papirovou reklamou problem nemam a nechapu nikoho, kdo si na ni stezuje, ze si neni schopen svou schranku oznacit. Narozdil od e-mailu je naprosto jasne a dohledatelne kdo byl zadavatel te tistene reklamy a ktera firmy dany vhozeny letak distribuovala, takze nevidim (narozdil od e-mailu) zadny problem s okamzitym a prisnym postihem. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: "Jiri Chaloupka" <dev@b2bexpander.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, January 22, 2003 6:48 AM Subject: Re: Největší blbost je současný stav! Stejne jako mi vadi mailovy spam, tak mi vadi snail-mailovy. Denne mam zahlcenou postovni schranku papirovym smetim. Postacka do ni vlozi postu a roznaseci reklam ji tam pekne udusaji tim co mi tam k tomu nacpou, a neni toho malo :o( Jirka
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 22. 01. 2003, 08:18 CET