> reklamu prostřednictvím e-mailu logickým způsobem regulovat a > nikoliv ji de facto zakázat, jak činí dneąní podoba zákona. > > --> Regulovat, regulovat, regulovat, lide by chteli vsechno > regulovat. > --> Proc > se vam nelibi ZAKAZ NEVYZADANE REKLAMY? Proc by mam tolerovat > reklamu na neco, co vubec nepotrebuji a take nechci?! Bavime > se porad o NEVYZADANE reklame, ano? Predstavte si dalekou Souhlasim s tim, ze regulovat (a sledovat) e-mailovou reklamu v podstate nelze. Leda bychom se octli v Cine - tam se internetova komunikace monitoruje a reguluje na dost slusne urovni. To ale doufam nechceme. Myslim, ze soucasny stav, kdy je nevyzadana reklama ZAKAZANA je v podstate vyhovujici - co chybi jsou provadeci vyhlasky ve kterych by se jasne stanovily mantinely. Nezapominejme, ze je pripustny (a vyuzivany) system opt-in, ktery me osobne pripada fer, a kdyby redakce TVUJDUM.cz vyuzila svych registrovanych ucastniku, pripadne je zainteresovala na nalakani dalsich (relevantnich) prijemcu reklamniho sdeleni pak by ucinnost mohla byt vyssi nez u tohoto spamu naslepo, priznivejsi by bylo take prijeti reklamy verejnosti. Martin
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 01. 2003, 14:01 CET