RE: Zákon má díry - je třeba je zalepit a ne si hrát na internetové hrdiny!

From: Martin Svarovsky (martin.svarovsky@ileo.cz)
Date: 21. 01. 2003, 14:01 CET


> reklamu prostřednictvím e-mailu logickým způsobem regulovat a 
> nikoliv ji de facto zakázat, jak činí dneąní podoba zákona.
> 
> --> Regulovat, regulovat, regulovat, lide by chteli vsechno 
> regulovat. 
> --> Proc
> se vam nelibi ZAKAZ NEVYZADANE REKLAMY? Proc by mam tolerovat 
> reklamu na neco, co vubec nepotrebuji a take nechci?! Bavime 
> se porad o NEVYZADANE reklame, ano? Predstavte si dalekou 

Souhlasim s tim, ze regulovat (a sledovat) e-mailovou reklamu v podstate
nelze. Leda bychom se octli v Cine - tam se internetova komunikace
monitoruje a reguluje na dost slusne urovni. To ale doufam nechceme. 
Myslim, ze soucasny stav, kdy je nevyzadana reklama ZAKAZANA je v
podstate vyhovujici - co chybi jsou provadeci vyhlasky ve kterych by se
jasne stanovily mantinely. Nezapominejme, ze je pripustny (a vyuzivany)
system opt-in, ktery me osobne pripada fer, a kdyby redakce TVUJDUM.cz
vyuzila svych registrovanych ucastniku, pripadne je zainteresovala na
nalakani dalsich (relevantnich) prijemcu reklamniho sdeleni pak by
ucinnost mohla byt vyssi nez u tohoto spamu naslepo, priznivejsi by bylo
take prijeti reklamy verejnosti. 

Martin



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 01. 2003, 14:01 CET