Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: TomᚠLebr (really@quick.cz)
Date: 19. 12. 2002, 10:01 CET


Dobry den,

>> proč si tedy některý z mobilních operátorů už
>> dávno nezakoupil velkou fazolářskou kampaň?
>> Tyto firmy zřejmě nemůžeme podezřívat z toho,
>> že by nerozuměly marketingu...
>
>Nevím jak marketingu, nebo> dlouhodobou efektivitu jejich
>marketingových investic ukáže teprve čas, ale podívám-li se na
>jejich weby, mohu zodpovědně prohlásit, že vůbec nerozumějí
>internetu. A není to jen podezření.

a nejsou to zdaleka jen mobilni operatori - takova pani Vonavkova z
marketingu IOLu by mohla byt od hodiny v komixovych stripech s Dilbertem :)

Tom L.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 19. 12. 2002, 10:02 CET