Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?

From: michal jezek (michal@expertshop.cz)
Date: 18. 12. 2002, 16:41 CET


Na tenhle prispevek musim reagovat a dat zapravdu ze hodne zalezi na i u
"virtualniho internetu"
na realne zkusenosti. Protoze kdyz od vas nekdo neco koupi tak je to vzdy
realne. Dam priklad
nekdo nam  vola do shopu ze chce fotak a ze by ho chtel poslat do kuvajtu
(je tam u protichemicke jednotky)
na tom fotaku jsme meli tak 700 kc coz za tu namahu "vlastne nestalo" dat
proclit, kontaktovat fedex  atd...  zakaznik obdrzel fotak a byl spokojenej.
Asi za tejden nam vola nekdo z generalniho stabu ze se doslechnul ze
prodavame kamery a jestli si muze objednat a takoveho typu zakaznika si
cenim nejvice.

Michal Jezek



----- Original Message -----
From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>; "pARANOIk" <netmag@seznam.cz>
Sent: Wednesday, December 18, 2002 4:25 PM
Subject: Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?


> Já se omlouvám, už asi zase začnu být osobní, ale toto jsou přece úplné
> nesmysly, psát že všechno je relativní, i Absolut Vodka, a tudíž vlastně
je
> nejlepší do flašek s alkoholem čepovat vodu, a na obálku napsat, že to je
> alkohol, a tím teda vyvolat ten dojem, a je vyhráno.
>
> Samozřejmě, že pokud vyrábím produkt (např. knihu), tak to, jestli je
> kvalitní nebo ne, je dáno poměřením s jinými vzory, domácími nebo
> zahraničními, a že to je tedy "relativní". Ale abych na trhu dlouhodobě
> uspěl, musím nejenom svou knihou "vyvolat dojem", že je kvalitní, ale
musí -
> v tomto poměřovacím souboji - zvítězit nad konkurencí. Možná jsme příliš
> posedlí tím Internetem, kde je všechno virtuální a relativní a kde
skutečně
> stačí jen "vyvolávat dojmy", ale v reálném světě se většina nákupů
realizuje
> na základě osobních zkušeností, na základě osobního doporučení, na základě
> osobního vyzkoušení produktu.
>
> ----- Original Message -----
> From: "pARANOIk" <netmag@seznam.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, December 18, 2002 3:58 PM
> Subject: Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc?
>
>
> > >tvorba vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo
> zboží.
> >
> > Versus
> >
> > >vyvolání dojmu, že poskytujete vynikající obsah, nabídku kvalitních a
> výhodných
> > >služeb nebo zboží.
> >
> >
> > Pravdu ma z meho pohledu pan Weill. Protoze kdo hodnoti, zda je
> produkt/sluzba kvalitni ?
> > Zakaznik. Svoji koupi. Jak posoudite kvalitu neceho ? Vse je  prece
> relativni...
> >
> > Cili jde jen a pouze o to vyvoalni dojmu - svymi kvalitnimi produkty
tento
> dojem vyvolate napr.
> >
> > Sorry, nevim jak tu myslenku presneji vyjadrit, nejak mi chybi slova,
snad
> mi rozumite...
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> >
> > -----------------------------------------------------------
reklama -----
> > Muzi, 25 - 35 let, prijem pres 20.000 Kc. To jsou ctenari Lupy
> > (www.lupa.cz).
>
> -------------------------------------------------------------------------
> >
> > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Stavite? Chcete stavet? http://www.stavocentrum.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:43 CET