Na tenhle prispevek musim reagovat a dat zapravdu ze hodne zalezi na i u "virtualniho internetu" na realne zkusenosti. Protoze kdyz od vas nekdo neco koupi tak je to vzdy realne. Dam priklad nekdo nam vola do shopu ze chce fotak a ze by ho chtel poslat do kuvajtu (je tam u protichemicke jednotky) na tom fotaku jsme meli tak 700 kc coz za tu namahu "vlastne nestalo" dat proclit, kontaktovat fedex atd... zakaznik obdrzel fotak a byl spokojenej. Asi za tejden nam vola nekdo z generalniho stabu ze se doslechnul ze prodavame kamery a jestli si muze objednat a takoveho typu zakaznika si cenim nejvice. Michal Jezek ----- Original Message ----- From: "Hlavenka Jiri" <jiri.hlavenka@cpress.cz> To: <reklama@nawebu.cz>; "pARANOIk" <netmag@seznam.cz> Sent: Wednesday, December 18, 2002 4:25 PM Subject: Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? > Já se omlouvám, už asi zase začnu být osobní, ale toto jsou přece úplné > nesmysly, psát že všechno je relativní, i Absolut Vodka, a tudíž vlastně je > nejlepší do flašek s alkoholem čepovat vodu, a na obálku napsat, že to je > alkohol, a tím teda vyvolat ten dojem, a je vyhráno. > > Samozřejmě, že pokud vyrábím produkt (např. knihu), tak to, jestli je > kvalitní nebo ne, je dáno poměřením s jinými vzory, domácími nebo > zahraničními, a že to je tedy "relativní". Ale abych na trhu dlouhodobě > uspěl, musím nejenom svou knihou "vyvolat dojem", že je kvalitní, ale musí - > v tomto poměřovacím souboji - zvítězit nad konkurencí. Možná jsme příliš > posedlí tím Internetem, kde je všechno virtuální a relativní a kde skutečně > stačí jen "vyvolávat dojmy", ale v reálném světě se většina nákupů realizuje > na základě osobních zkušeností, na základě osobního doporučení, na základě > osobního vyzkoušení produktu. > > ----- Original Message ----- > From: "pARANOIk" <netmag@seznam.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, December 18, 2002 3:58 PM > Subject: Re: fazole jsou snad horsi nez bannery a proc? > > > > >tvorba vynikajícího obsahu, nabídka kvalitních a výhodných služeb nebo > zboží. > > > > Versus > > > > >vyvolání dojmu, že poskytujete vynikající obsah, nabídku kvalitních a > výhodných > > >služeb nebo zboží. > > > > > > Pravdu ma z meho pohledu pan Weill. Protoze kdo hodnoti, zda je > produkt/sluzba kvalitni ? > > Zakaznik. Svoji koupi. Jak posoudite kvalitu neceho ? Vse je prece > relativni... > > > > Cili jde jen a pouze o to vyvoalni dojmu - svymi kvalitnimi produkty tento > dojem vyvolate napr. > > > > Sorry, nevim jak tu myslenku presneji vyjadrit, nejak mi chybi slova, snad > mi rozumite... > > > > > > > > > > > > > > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > > Muzi, 25 - 35 let, prijem pres 20.000 Kc. To jsou ctenari Lupy > > (www.lupa.cz). > > ------------------------------------------------------------------------- > > > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Stavite? Chcete stavet? http://www.stavocentrum.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 18. 12. 2002, 16:43 CET