Souhlasím s tím, že určitě má Vltava jiné podmínky pro nákup CP než jiná internetová knikupectví. Ale to je jasné a musíme s tím počítat. Ač je to formálně jiná firma, pro mě vltava.cz a computer press jedno jest. Na jednom se, ale asi shodneme všichni tři. Vltava je asi nejznámější internetový obchod v Čechách a Bazar zase na řádkovou inzerci. :-) Petr Matoušek -----Original Message----- From: jiri pallas [mailto:jiri@pallas.cz] Sent: Tuesday, December 17, 2002 12:39 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: SV: www.kasa.cz Petruv prispevek ukazuje nazorne vysledek pane hlavenkovy metody - strcit nekomu do ust nejake tvrzeni a pak mu oponovat. Petre - precti si poradne co pisi a nevychazej ze zdroju z druhe /hlavenkovy/ ruky. Opakuji, ze tvrdim, ze velikost je nicnerikajici pojem a jedina zverejnovana velicina je navstevnost. Takze pokud nekdo tvrdi, ze je nejvetsi tak by mel dolozit jak se mu ta velikost projevuje:-) Aby bylo mozno srovnavat Vltavu s jinym knihkupectvim, tak by muselo byt jasne: - jakou cast obratu cini knihy CP - jakou cast z provize, kterou Vltave dava CP je transfer zisku z CP do Vltavy. Jestli se nemylim, tak pokud chteji jina internetova knihkupectvi prodavat knihy CP, tak maji patrne jine nakupni ceny. - obrat a zisk Vltavy Takze kdo je nejvetsi knihkupectvi /mereno ziskem/ na ceskem internetu je ve hvezdach. Jiri Pallas ---------- From: Matousek Petr [mailto:Petr.Matousek@idnes.cz] Jirko, tentokrát mi to nedá. V některém z posledních Marketing a media jsem si četl článek o Vltavě. Začíná asi takto: "Vltava.cz obsluhuje cca 107 tisíc registrovaných zákazníků, z nichž každý nakoupil minimálně jednou. Z tohoto pohledu je je Vltava největší obchod u nás." Taky tam nevidím nic o penězích, které jsou nejdůležitější. Dávám spíš zapravdu tobě, že peníze jsou hlavní měřítko. Ale kde je návštěvnost, tam s trochou umu mohou přijít i peníze. Speciálně pokud jde o elektronický obchod. Takže tak úplně jasné to není. Petr Matoušek -----Original Message----- From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, December 17, 2002 10:46 AM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: www.kasa.cz Milý pane Pallasi, opět jste se tady vynořil jako tvor z prehistorických časů se svou oblíbenou tezí, že "největší rovná se nejnavštěvovanější". Zkuste prosím už konečně vzít na vědomí, že to je pouze vaše teze, kterou tady nikdo nesdílí, která nikdy neplatila (jen si to nějakou dobu mysleli investoři), neplatí a platit nebude. U e-komerčních subjektů je "velikost" dána jen a pouze tržbami (obrat/zisk), případně jako pomocná, nikdy ne hlavní kritéria "velikosti" lze použít možná počet zákazníků a šíři sortimentu. Měřeno touto logikou je největším hotelem v ČR park před Hlavním nádražím v Praze. A pokud se tady opět otíráte o Aukci: prodalo se na ní 47 000 kusů zboží a má 32 000 registrovaných uživatelů, nakupujících nebo prodávajících. To jsou obchodní výsledky obchodního serveru - podstatné pro hodnocení jeho velikosti. Vatera má možná jakousi návštěvnost vlivem toho, že je na Atlasu, prodává fazole atd. - "nahonit" návštěvnost například přes fazole a vánoční soutěže opravdu není těžké. Ale jaký to má smysl? Nakonec vždy stejně rozhodne ekonomická výkonnost. A zde je Vatera.cz stejně bezvýznamná jako Aukce.cz, stejně jako weby typu bazar.cz, neboť jsou to všechno weby s bezvýznamnými, zanedbatelnými příjmy a dnes bez jakékoli vyhlídky do budoucna - pokud by své služby zpoplatnily, zajdou do čtrnácti dnů na úbytě. Neplatí to ovšem pro Annonce.cz, což je stejně jako Avizo.cz skvělý support pro výnosné kamenné podnikání - vydávání inzertních novin. ----- Original Message ----- From: "jiri pallas" <jiri@pallas.cz> To: <reklama@nawebu.cz>; "'Miroslav Kucera'" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz> Sent: Tuesday, December 17, 2002 10:00 AM Subject: SV: www.kasa.cz Je to stejne jako kdyz Annonce tvrdi, ze jsou nejvetsi inzertni server na internetu (nase Seznamka.cz+Bazar.cz+Byty.cz jsou dvakrat navstevovanejsi), nebo kdyz obchodni dum Patro rika v placene inzerci na Seznamu ... nejvetsi obchodni dum presto, ze nase Kvanto.cz je prubezne navstevovanejsi. Pokud by se clovek pidil po tom proc to ti ci oni o sobe tvrdi, tak treba zjisti, ze Kasa prodavala jiz pred peti lety pod jinym jmenem, Annonce maji nejvice inzeratu a tim meri svou velikost no a Patro v tydnu kdy za to krvave Seznamu plati, obcas opravdu predbehne Kvanto. Ostatne ani Aukce.cz nejsou nejvetsi aukcni server ac to o sobe tvrdi - viz audit - Vatera.cz je vetsi. Prikladu se najit hodne, ale nejspise si z toho nikdo nic nedela. Jiri Pallas ---------- From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] Subject: www.kasa.cz Zdravim, jiste jste zaznamenali soutez na mobilmanii s internetovym obchodem Kasa.cz, kde se pise, cituji: "Obchodní dům KASA.cz, jeden z předních internetových prodejců s pětiletou tradicí". Jak pohlizite na tyto informace s ohledem, ze Kasa.cz urcite neni jeden z prednich internetovych prodejcu a uz vubec ne z petiletou tradici (napr. domena byla registrovana 9.4.1999). Navic, uz parkrat jsem chtel u nich nakoupit, ale vzdy, kdyz jsem kontaktoval nejakyho cloveka s prosbou o dalsi informace (Pro dalsi informace si napise osobe XY), nikdy jsem se nedockal odpovedi, takze jsem tam nikdy nic nekoupil. MK --- Odchozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002 ----------------------------------------------------------- reklama ----- Objednejte si software na Slunecnici. http://www.slunecnice.cz/shop.php4 ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ ----------------------------------------------------------- reklama ----- Kde si pujcit? Kde sporit? Kde se pojistit? http://www.mesec.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ ----------------------------------------------------------- reklama ----- Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz ------------------------------------------------------------------------ - Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Prichozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002 --- Odchozi zprava neobsahuje viry. Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002 ----------------------------------------------------------- reklama ----- Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 12. 2002, 13:23 CET