Re: www.kasa.cz

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 17. 12. 2002, 13:20 CET


myslím, že jsem vám v minulém mailu sdělil jednoznačná a přímá fakta, která
jste požadoval. Bylo by možná od vás docela rovné, když byste fakta uvedl
vy: například o tržbách a ziskovosti Seznamky a spol. Jinak ona
"mnohonásobná hodnota podílu" v té firmě se ukáže, až ji od vás někdo koupí,
ani o minutu dřív. Do té doby můžete mluvit o hodnotě maximálně jako o
násobcích discounted cash flow, což znamená, že je zatím vysoce záporná. Ale
nic proti tomu, jako hračka za dva melouny je to príma.

----- Original Message -----
From: "jiri pallas" <jiri@pallas.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, December 17, 2002 12:53 PM
Subject: SV: www.kasa.cz



Dalsi hlavenkovy demagogie,
O tom jestli jsme ve ztrate nebo ve zisku vite hodne malo, spise nic.
Nase prijmy nepochazi pouze z internetove reklamy jak se naivne
domnivate.
Kdyz mluvime o spalenych milionech - tak moje invetice do Seznamky a
spol nepresahuje dva miliony a muj podil ve firme ma cenu mnohonasobne
vyssi.
Na rozdil od jinych jsem investoval vlastni penize...
Honeni za navstevnosti je v nasem pripade pusty blabol, protoze jiz rok
pracujeme predevsim na SMS resenich a propagujeme predevsim SMS a
Kvanto. Cisla z WAPu a SMS se v idotu ani jinde vubec neukazuji,
vyjimkou je TOP10 WAPovych stranek na Eurotelu odkud jsme prave vypadli,
protoze wap.seznamka.cz predelavame.

Jiri Pallas


----------
from: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
 Ahoj Petře,
pokud něco napsali v Marketing a Media a nesouhlasíš s tím, tak je nutno
se
obrátit na Marketing a Media. Ta věta není naším vyjádřením, ale nemůžu
říci, že bych s ní nesouhlasil, neboť přesně uvádí, z jakého pohledu je
velikost obchodu hodnocena. Kdežto pro milého pana Pallase to je, jak se
zdá, kritérium jediné (žádné další zatím neuvedl).

Návštěvnost určitě není bezvýznamná. Ale to tvé "s trochou umu" je
určitě
značné podcenění obtížnosti přetavení návštěvnosti v podnikatelskou
úspěšnost. Když si dáš na jednu stranu weby, které se honí  nebo dříve
honily především za návštěvností (některé portály, chaty, seznamky,
bazary,
koneckonců i idnes v první vlně expanze) a sečteš si jejich bilanci,
dojdeme
i v českých poměrech k nemalému zápornému číslu, odhadl bych na spálenou
čtvrt miliardu korun. (Což je na domácí poměry gigantická suma a možná
by
stálo za to o ní zde víc diskutovat, namísto jalovostí, jestli je větší
Vetera nebo Aukce.cz)

Na druhé straně internetová podnikání, která si s honbou za návštěvností
vůbec nedělala hlavu, ale soustředila se na vlastní podnikatelský model
(obchody, webhostéři, weboví integrátoři, některé další služby),
profitují,
nikdo jim žádné peníze nedal a musí se od začátku živit sami. To jenom
milý
pan Pallas se stále domnívá, že něco z něčeho dotujeme, a jaksi si
nevšiml,
že internetové věci jsou už nějakou dobu v separátní firmě, která žádné
mlíko od matky nedostává.



---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002



----------------------------------------------------------- reklama -----
Neni jediny prohlizec: http://www.slunecnice.cz/product/Opera7/
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 12. 2002, 13:20 CET