Re: www.kasa.cz

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 17. 12. 2002, 13:56 CET


už s tím tady asi ostatní nudíme, ale opravdu nemá. Pokud by jsi byl stále
nevěřícím Tomášem, přijeď do Brna, nechám tě nahlédnout do účetnictví obou
firem.

Mimochodem, což je určitě podstatně zajímavější než tato, kdo je o milimetr
větší trpajzlík než ten druhý trpajzlík: tento druh vzájemného si pomáhání
dvou spřízněných firem nemá nejmenší smysl a je naopak kontraproduktivní.
Podnikatel chce:
a) buď vydělávat, a v tom případě nevydělá na tom, že si peníze přendává z
jedné kapsy do druhé, že navzájem své firmy refinancuje
b) nebo zvyšovat hodnotu svých firem pro případného strategického investora:
v tom případě by jistě mohl dělat tyto švindlíky, aby hodnotu firmy, kterou
chce prodat, nějak zvýšil. Jenomže každý investor si dělá hloubkovou
kontrolu, a v poslední době (po Enronitidě) si dává ZEJMÉNA pozor na
vzájemné obchodní a finanční vztahy mezi spřízněními firmami, a na tyto
praktiky upozorní. A to je samozřejmě pro investora velmi špatné znamení -
potenciální cíl investice jej vlastně podvádí.

Navíc je tu dnes už nezanedbatelné riziko, že na to přijde finančák a máte
na krku pokutu.
Samozřejmě že bohatá matka pomáhá svému dítku do světa: tím, že dceru založí
jako extra firmu a poskytne jí základní kapitál, nebo že jí půjčí (v
úrokovém rozpětí předepsaném zákonem, jinak opět hrozí pokuta). Obojí je
běžné a zcela férové; když se dceři nedaří a půčku nesplácí, matka navýší
kapitál. To jsou jednoznačně, i pro akcionáře nejvýhodnější a
nejtransparentnější metody.
Určitě je spousta malých firem, jejichž hlavní starostí je "jak nevykázat
zisk a jak neplatit daně", ale od zástupce MaFra a.s. mě tento dotaz trochu
překvapil :)


----- Original Message -----
From: "Matousek Petr" <Petr.Matousek@idnes.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Tuesday, December 17, 2002 1:23 PM
Subject: RE: www.kasa.cz


Souhlasím s tím, že určitě má Vltava jiné podmínky pro nákup CP než jiná
internetová knikupectví. Ale to je jasné a musíme s tím počítat. Ač je to
formálně jiná firma, pro mě vltava.cz a computer press jedno jest.
Na jednom se, ale asi shodneme všichni tři. Vltava je asi nejznámější
internetový obchod v Čechách a Bazar zase na řádkovou inzerci. :-)

Petr Matoušek

-----Original Message-----
From: jiri pallas [mailto:jiri@pallas.cz]
Sent: Tuesday, December 17, 2002 12:39 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: SV: www.kasa.cz


Petruv prispevek ukazuje nazorne vysledek pane hlavenkovy metody -
strcit nekomu do ust nejake tvrzeni a pak mu oponovat. Petre - precti si
poradne co pisi a nevychazej ze zdroju z druhe /hlavenkovy/ ruky.
Opakuji, ze tvrdim, ze velikost je nicnerikajici pojem a jedina
zverejnovana velicina je navstevnost. Takze pokud nekdo tvrdi, ze je
nejvetsi tak by mel dolozit jak se mu ta velikost projevuje:-)
Aby bylo mozno srovnavat Vltavu s jinym knihkupectvim, tak by muselo byt
jasne:
- jakou cast obratu cini knihy CP
- jakou cast z provize, kterou Vltave dava CP je transfer zisku z CP do
Vltavy. Jestli se nemylim, tak pokud chteji jina internetova
knihkupectvi prodavat knihy CP, tak maji patrne jine nakupni ceny.
- obrat a zisk Vltavy
Takze kdo je nejvetsi knihkupectvi /mereno ziskem/ na ceskem internetu
je ve hvezdach.

Jiri Pallas


----------
From: Matousek Petr [mailto:Petr.Matousek@idnes.cz]


Jirko,

tentokrát mi to nedá. V některém z posledních Marketing a media jsem si
četl článek o Vltavě. Začíná asi takto: "Vltava.cz obsluhuje cca 107
tisíc registrovaných zákazníků, z nichž každý nakoupil minimálně jednou.
Z tohoto pohledu je je Vltava největší obchod u nás."

Taky tam nevidím nic o penězích, které jsou nejdůležitější. Dávám spíš
zapravdu tobě, že  peníze jsou hlavní měřítko. Ale kde je návštěvnost,
tam s trochou umu mohou přijít i peníze. Speciálně pokud jde o
elektronický obchod. Takže tak úplně jasné to není.

Petr Matoušek

-----Original Message-----
From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz]
Sent: Tuesday, December 17, 2002 10:46 AM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: www.kasa.cz


Milý pane Pallasi, opět jste se tady vynořil jako tvor z prehistorických
časů se svou oblíbenou tezí, že "největší rovná se nejnavštěvovanější".
Zkuste prosím už konečně vzít na vědomí, že to je pouze vaše teze,
kterou
tady nikdo nesdílí, která nikdy neplatila (jen si to nějakou dobu
mysleli
investoři), neplatí a platit nebude. U e-komerčních subjektů je
"velikost"
dána jen a pouze tržbami (obrat/zisk), případně jako pomocná, nikdy ne
hlavní kritéria "velikosti" lze použít možná počet zákazníků a šíři
sortimentu. Měřeno touto logikou je největším hotelem v ČR park před
Hlavním
nádražím v Praze.

A pokud se tady opět otíráte o Aukci: prodalo se na ní 47 000 kusů zboží
a
má 32 000 registrovaných uživatelů, nakupujících nebo prodávajících. To
jsou
obchodní výsledky obchodního serveru - podstatné pro hodnocení jeho
velikosti. Vatera má možná jakousi návštěvnost vlivem toho, že je na
Atlasu,
prodává fazole atd. - "nahonit" návštěvnost například přes fazole a
vánoční
soutěže opravdu není těžké. Ale jaký to má smysl? Nakonec vždy stejně
rozhodne ekonomická výkonnost. A zde je Vatera.cz stejně bezvýznamná
jako
Aukce.cz, stejně jako weby typu bazar.cz, neboť jsou to všechno weby s
bezvýznamnými, zanedbatelnými příjmy a dnes bez jakékoli vyhlídky do
budoucna - pokud by své služby zpoplatnily, zajdou do čtrnácti dnů na
úbytě.
Neplatí to ovšem pro Annonce.cz, což je stejně jako Avizo.cz skvělý
support
pro výnosné kamenné podnikání - vydávání inzertních novin.



----- Original Message -----
From: "jiri pallas" <jiri@pallas.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>; "'Miroslav Kucera'"
<miroslav.kucera@mobilmedia.cz>
Sent: Tuesday, December 17, 2002 10:00 AM
Subject: SV: www.kasa.cz


Je to stejne jako kdyz Annonce tvrdi, ze jsou nejvetsi inzertni server
na internetu (nase Seznamka.cz+Bazar.cz+Byty.cz jsou dvakrat
navstevovanejsi), nebo kdyz obchodni dum Patro rika v placene inzerci na
Seznamu ... nejvetsi obchodni dum presto, ze nase Kvanto.cz je prubezne
navstevovanejsi.
Pokud by se clovek pidil po tom proc to ti ci oni o sobe tvrdi, tak
treba zjisti, ze Kasa prodavala jiz pred peti lety pod jinym jmenem,
Annonce maji nejvice inzeratu a tim meri svou velikost no a Patro v
tydnu kdy za to krvave Seznamu plati, obcas opravdu predbehne Kvanto.
Ostatne ani Aukce.cz nejsou nejvetsi aukcni server ac to o sobe tvrdi -
viz audit - Vatera.cz je vetsi. Prikladu se najit hodne, ale nejspise si
z toho nikdo nic nedela.
Jiri Pallas

----------
From: Miroslav Kucera [mailto:miroslav.kucera@mobilmedia.cz]
Subject: www.kasa.cz

Zdravim,

jiste jste zaznamenali soutez na mobilmanii s internetovym obchodem
Kasa.cz,
kde se pise, cituji: "Obchodní dům KASA.cz, jeden z předních
internetových
prodejců s pětiletou tradicí". Jak pohlizite na tyto informace s
ohledem, ze
Kasa.cz urcite neni jeden z prednich internetovych prodejcu a uz vubec
ne z
petiletou tradici (napr. domena byla registrovana 9.4.1999).

Navic, uz parkrat jsem chtel u nich nakoupit, ale vzdy, kdyz jsem
kontaktoval nejakyho cloveka s prosbou o dalsi informace (Pro dalsi
informace si napise osobe XY), nikdy jsem se nedockal odpovedi, takze
jsem
tam nikdy nic nekoupil.

MK



---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002



----------------------------------------------------------- reklama
-----
Objednejte si software na Slunecnici. http://www.slunecnice.cz/shop.php4
------------------------------------------------------------------------
-

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/

----------------------------------------------------------- reklama
-----
Kde si pujcit? Kde sporit? Kde se pojistit? http://www.mesec.cz
------------------------------------------------------------------------
-

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


----------------------------------------------------------- reklama
-----
Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz
------------------------------------------------------------------------
-

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni:
http://reklama.nawebu.cz/


---
Prichozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002


---
Odchozi zprava neobsahuje viry.
Zkontrolovano antivirovym systemem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.427 / Virova baze: 240 - datum vydani: 6.12. 2002



----------------------------------------------------------- reklama -----
Obchodujte s akciemi bez rizika ztraty. http://www.burza.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


----------------------------------------------------------- reklama -----
Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 17. 12. 2002, 13:57 CET