RE: uvaha

From: David Spinar (spinar@iinfo.cz)
Date: 13. 12. 2002, 10:39 CET


> Internetu. Prestoze se navstevnost Internetu porad zvetsuje, 
> stale je to
> neduveryhodne medium pro vice nez 50% jeho uzivatelu :-(. 

> Jeden z duvodu navstevniku Internetu pro neduveru k nemu je 
> jednoduchy: na
> Internetu si kazdy muze zverejnit co chce, zatimco vydavat, 
> tisknout, psat a
> distribuovat denik muze vetsinou jen velka "kamenna" a 
> "hmatatelna" firma.

Vite, stejne tak, jako nejsou vsechny televize stejne, vsechny radia
stejna, tak ani vsechny internetove servery nejsou stejne. Ne pro
kazdeho inzerenta se hodi kazda televize, kazde radio, ani kazdy server.
A na internetu ta ruznorodost plati jeste mnohonasobne vice. Internet je
plny amateru, kteri si placaji sve projektiky bez vetsiho zajmu
verejnosti i inzerentu, ale i profesionalu, kteri se internetem skutecne
dobre uzivi.

Chtel bych Vas ujistit, ze i za mnoha servery stoji skutecne "kamenne" a
"hmatatelne" firmy, ktere maji sva pravidla, co vydavat, jak se
prezentovat. Ridi se podobnymi pravdidly jako vydavatelstvi papirovych
medii. Nevidel bych v tom zadny podstatny rozdil. Ackoliv nemam v rukou
zadna presna cisla, dovoluji si tvrdit, ze prave tato profesionalni
internetova vydavatelstvi ukrajuji naprosto vetsinovy podil prijmu z
internetove reklamy.

David Spinar
Internet Info, s.r.o.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 10:39 CET