> Internetu. Prestoze se navstevnost Internetu porad zvetsuje, > stale je to > neduveryhodne medium pro vice nez 50% jeho uzivatelu :-(. > Jeden z duvodu navstevniku Internetu pro neduveru k nemu je > jednoduchy: na > Internetu si kazdy muze zverejnit co chce, zatimco vydavat, > tisknout, psat a > distribuovat denik muze vetsinou jen velka "kamenna" a > "hmatatelna" firma. Vite, stejne tak, jako nejsou vsechny televize stejne, vsechny radia stejna, tak ani vsechny internetove servery nejsou stejne. Ne pro kazdeho inzerenta se hodi kazda televize, kazde radio, ani kazdy server. A na internetu ta ruznorodost plati jeste mnohonasobne vice. Internet je plny amateru, kteri si placaji sve projektiky bez vetsiho zajmu verejnosti i inzerentu, ale i profesionalu, kteri se internetem skutecne dobre uzivi. Chtel bych Vas ujistit, ze i za mnoha servery stoji skutecne "kamenne" a "hmatatelne" firmy, ktere maji sva pravidla, co vydavat, jak se prezentovat. Ridi se podobnymi pravdidly jako vydavatelstvi papirovych medii. Nevidel bych v tom zadny podstatny rozdil. Ackoliv nemam v rukou zadna presna cisla, dovoluji si tvrdit, ze prave tato profesionalni internetova vydavatelstvi ukrajuji naprosto vetsinovy podil prijmu z internetove reklamy. David Spinar Internet Info, s.r.o.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 10:39 CET