Pane Jesenský, když už zde tak často vystupujete jako největší odborník ve skupině několika přilehlých galaxií s jasným a pevným názorem na vše, vysvětlete prosím ostatním, co je bulvárního na sdělení "Nejrychlejší zprávy, testy, zajímavosti ze světa počítačů a Internetu", které je předmětem reklamy. Provozujete magazín, který se zřejmě snaží Mobilmanii konkurovat, tak byste se měl zdržet veřejných výpadů na adresu konkurence, ve slušné společnosti se to považuje za samozřejmé. ----- Original Message ----- From: <nokia@logo4u.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, December 02, 2002 5:19 PM Subject: Re: reklama na mobilmanii > Jako cast verejnosti to vidim takhle: Zive se snazi urvat bulvarni ctenare > Blesku a spol., stejne jako se treba tistene Pravo snazi svymi pocitacovimi > prilohami ukousnout neco z kolace IT casopisu. Logicka snaha o preziti a > dobre hospodarske vysledky, bohuzel i za cenu, kterou by nektera media > nebyla ochotna akceptovat. > Predpokladam, ze Zive.cz pribydou inzerenti hledajici svou cilovku typickou > pro Blesku a ti co tam doposud inzerovali pro zcela jine skupiny lidi zacnou > hledat jine magaziny. > V Cesku se zda, ze ma bulvar na ruzich ustlano (dle pomeru ctenosti Blesku a > MF Dnes), a pokud to vede i k vyssim inzertnim prijmum, pujdou nekteri i > touto cestou. > > Jarek Jesenský > > www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz > > > > > ----- Original Message ----- > From: "David Bures" <bures@web.de> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Monday, December 02, 2002 4:32 PM > Subject: Re: reklama na mobilmanii > > > no odpovedel jste spravne, zajimal me nazor a ten jste rekl :) > nazor mam podobny, ale zajimaly me reakce verejnosti .. > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Mate radi reklamu? Nebo ji nesnasite? http://www.vajicko.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 17:31 CET