Re: uvaha

From: nokia@logo4u.cz
Date: 13. 12. 2002, 04:54 CET


Dnes jsem si zase po dlouhe dobe precetl argument, ktery jako jeden z mala
povazuji bohuzel i ja ryzi optimista za podstatny proti reklame na
Internetu. Prestoze se navstevnost Internetu porad zvetsuje, stale je to
neduveryhodne medium pro vice nez 50% jeho uzivatelu :-(. Logicky pak firma
dovazejici luxusni auta neda reklamu do toho media, kteremu se obecne
neveri, ze ... Ptam se ted predevsim dalsich provozovatelu serveru - muzeme
s tim neco udelat?
Jeden z duvodu navstevniku Internetu pro neduveru k nemu je jednoduchy: na
Internetu si kazdy muze zverejnit co chce, zatimco vydavat, tisknout, psat a
distribuovat denik muze vetsinou jen velka "kamenna" a "hmatatelna" firma.
Stejne tak reklama v realnem svete ma sva pravidla a je regulovana jak medii
samotnymi (MFDnes neotiskne zdaleka kazdy inzerat co by kdo chtel), tak
napr. Radou pro reklamu. Kdyz vsak prijde novacek na Internet a uvidi zde ty
zaplavy banneru, casto i velmi agresivnich, tak si musi pripadat jako v
ulici plne plakatovacich ploch. Flashe utocici na ty co uz jsou na Internetu
dlouho a obycejne GIFy uz davno nevnimaji, nebo snazici se prebit
konkurenta, kteremu kampan probiha na stejnem webu ve stejnou dobu (jak uz
jsme probirali nedavno :-), to muze zaujmout dite, ale do te doby jen ctenar
vicemene cernobilych (i to se vsak meni) novin je asi zdesen.

                      Jarek Jesenský

            www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz




----- Original Message -----
From: <info@eastbiz.com>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Thursday, December 12, 2002 5:35 PM
Subject: uvaha


> Nedavno jsem cetl zajimavou uvahu, ze kdyby Internet vznikl jako prvni
> medium pred jinymi mediy jako jsou casopisy, noviny, billboardy, televize
> nebo radio, tak by dnesni inzerenti tyto jine formy vubec nechteli
pouzivat.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 04:54 CET