Dnes jsem si zase po dlouhe dobe precetl argument, ktery jako jeden z mala povazuji bohuzel i ja ryzi optimista za podstatny proti reklame na Internetu. Prestoze se navstevnost Internetu porad zvetsuje, stale je to neduveryhodne medium pro vice nez 50% jeho uzivatelu :-(. Logicky pak firma dovazejici luxusni auta neda reklamu do toho media, kteremu se obecne neveri, ze ... Ptam se ted predevsim dalsich provozovatelu serveru - muzeme s tim neco udelat? Jeden z duvodu navstevniku Internetu pro neduveru k nemu je jednoduchy: na Internetu si kazdy muze zverejnit co chce, zatimco vydavat, tisknout, psat a distribuovat denik muze vetsinou jen velka "kamenna" a "hmatatelna" firma. Stejne tak reklama v realnem svete ma sva pravidla a je regulovana jak medii samotnymi (MFDnes neotiskne zdaleka kazdy inzerat co by kdo chtel), tak napr. Radou pro reklamu. Kdyz vsak prijde novacek na Internet a uvidi zde ty zaplavy banneru, casto i velmi agresivnich, tak si musi pripadat jako v ulici plne plakatovacich ploch. Flashe utocici na ty co uz jsou na Internetu dlouho a obycejne GIFy uz davno nevnimaji, nebo snazici se prebit konkurenta, kteremu kampan probiha na stejnem webu ve stejnou dobu (jak uz jsme probirali nedavno :-), to muze zaujmout dite, ale do te doby jen ctenar vicemene cernobilych (i to se vsak meni) novin je asi zdesen. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz ----- Original Message ----- From: <info@eastbiz.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, December 12, 2002 5:35 PM Subject: uvaha > Nedavno jsem cetl zajimavou uvahu, ze kdyby Internet vznikl jako prvni > medium pred jinymi mediy jako jsou casopisy, noviny, billboardy, televize > nebo radio, tak by dnesni inzerenti tyto jine formy vubec nechteli pouzivat.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 12. 2002, 04:54 CET