Bohuzel je tady je to podstatne 'kdyby', kazdapadne myslim ze na tomto nazoru neco je, muzeme jen doufam ze si tito vyhody bude uvedomovat stale vice firem. Martin Enderle info@eastbiz.com píše: > > Nedavno jsem cetl zajimavou uvahu, ze kdyby Internet vznikl jako prvni > medium pred jinymi mediy jako jsou casopisy, noviny, billboardy, televize > nebo radio, tak by dnesni inzerenti tyto jine formy vubec nechteli pouzivat. > > Duvodem by bylo, ze kazdy by byl natolik zvykly na moznosti, ktere nabizi > Internet exkluzivne jako napr. merit uzivatelovo shlednuti reklamy, > kliknuti, nasledny nakup, sledovat chovani uzivatelu pri pohybu na serveru, > .... apod... ze by nikdo nechtel pristoupit na to velmi omezene moznosti > ostatnich medii. > > JV > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Hledate IT odborniky? Na ROOTu je najdete! (http://www.root.cz) > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ -- ----------------------------------------------- ICQ:168228808
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 12. 12. 2002, 19:40 CET