Takze i me posledni slovo. Panm Illichmann se zamestnava sam, ale pan Hlavenka opet vse prekrucuje. To, kolik pan Pallas, tedy ja, v zahranici vydelava muze byt panu Hlavenkovi jedno. Pan Pallas posledni ctyri roky vydelaval predevsim v CR a to tak, ze zde zalozil a rozjel firmu Tele2, kde je stale jako jednatel. Ted se jiz slusne zivim Seznamkou a spol, ktere pan Hlavenka nemuze prijit na jmeno. Prosim pana Hlavenku aby mi ukazal jediny prispevek kde jsem pronasel narky podobne jeho urazlivym formulacim. Pokud se nemylim, tak se zde nedavno snazil podobnym zpusobem urazet pana Jesenskeho z GSM4U.cz. Mluvim o pomerech obecne a domnivam se, ze vim o cem mluvim. Znam pomery ze strany podniku, ktery utraci za reklamu hodne desitek milionu rocne i z pohledu firmy provozujici informacni system pro 400.000 unikatnich navstevniku mesicne, nepocitaje v to uzivatele pristupujici pres vsechny tri GSM operatory. To jsou vsak dimennze, ktere se zrejme nalezaji mimo zorny uhel pana Hlavenky. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] Sent: Tuesday, December 10, 2002 10:40 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: Re: všichni 3 Jo, ale tohle právě už hodně on-topic. Vím, že toto je právě konference o reklamě a právě proto jsem uvedl tu celkovou částku, u které je jasné, že z reklamy je její menší část. Vždyť o tom se tady pořád vedou debaty, a některých diskutujících nešťastníků je člověka až líto: "mám takovej pěknej web, a pořád mě na něj neinzerujou, poradíte?". Vždyť už je dnes nad slunce jasné, že na velkou inzerci si sáhnou buď jen přesně oborově zacílená média, nejlépe působící v B2B či alespoň která dokáží inzerentům úspěšně odpředstírat, že jsou v B2B, nebo největší giganti, kteří jsou schopni návštěvností soupeřit s deníkem, rozhlasovou sítí nebo dokonce TV stanicí. Ostatní se inzercí neuživí a musí proto najít JINÝ příjmový model, získávat větší část příjmů jinak než inzercí. Příklad: když jsme dva roky provozovali Vltavu2000 (a to navíc byl pěkný web s komerčním zaměřením) zadarmo, v inzerci přinesla pár tisíc. Když jsme z toho udělali placenou web service, přináší o dva řády více. Jistě: přišli jsme o 90% uživatelů, kteří to tam měli předtím zadarmo a k placení se neodvážili. Ale dnes je služba v profitu, dá se provozovat kvalitně (garance, support atd.) a to je podstatné. Ovšem nic proti provozování webu jako koníčka, pokud vydělávám, zejména v zahraničí, tolik jako pan Pallas, abych dítě donekonečně živil. My jako uživatelé jsme tp,i rádi :)) (jinak Pavel Illichmann u nás odvedl kus slušné práce a důvody odchodu byly spíše mimopracovní či "mimo-CP", to jen na okraj; a imho pokud se jeho zdejší zaměstnavatel tady tím opájí, tak si poněkud nevidí do úst a škodí i jemu) ----- Original Message ----- From: "Pavel ILLICHMANN" <pavel.illichmann@triax.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Tuesday, December 10, 2002 9:45 PM Subject: RE: všichni 3 > :-))) pripadate mi jako mali kluci. Nevim jestli jsem nejlepsi, to urcite > ne, ale taky vim jedno co vis i ty Jiri, ze ty servery ekonomicky > bezvyznamne nejsou. A vis to velmi dobre. Jsem rad ze se CP dari a taky jsem > rad ze Jiri delate vice nez polovinu celeho internetu v reklame ....viz > vsechny prognozy a statistiky, ktere rikaji ze na tom internetu se otoci v > reklame cca 200 milionu korun. A vzheldem k tomu kolik dela Seznam, iHned, > Centrum, Atlas, atd. atd. tak se pomalicku dostavame tak na 1 mld ...ale > tolik v te inzerci panove asi neni, ze? :-))) > > A myslim si, ze vzhledem k tomu, ze se da diskuse dostava do uplne, prominte > mi to slovo, pitome roviny, tak by bylo dobre toho nechat a venovat se > uzitecnejsim vecem. S Tomasem Symerskym jsme si to vyjasnili osobne v mailu > a vsem ostatnim muze byt muj duvod odchodu z CP ukradeny, viz zde reakce na > mail p. SuKa. > > Pavel ILLICHMANN > Triax CZ s.r.o. > ----------------------------------------------------------- reklama ----- Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ --- Příchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002 --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 23:52 CET