RE: všichni 3

From: Jiri Pallas, Praha (jiri@pallas.cz)
Date: 10. 12. 2002, 09:08 CET


Nemyslite, ze dulezitejsi nez "osobni setkani a jednani" je to aby medialka
vyhledala zakaznikovi co nejlepsi umisteni reklamy za jeho penize? Jestli
toho dosahne tim, ze sporada zadarmo desaty obed v lepsi restauraci se
zastupcem firmy, kterou pravidelne prodava a nebo obetuje cas na to aby se
rozhledl po internetu a zjistil, ze existuje levnejsi alternativa, je dano k
uvaze navstevnikum teto konference. Signaly - to je dobra pripominka. I ta
medialka dostala signaly a spolu s nimi zakaznikovy penize....ani nemusim
koukat do prirucek abych uhodl, ze za ne chce zakaznik maximalni uzitek a ne
umisteni podle toho s kym medialka stoluje.
Tim nechci rici, ze tri operatori soucasne na HP Centra jsou spatne. Treba
bylo cilem otupit reklamu konkurence.


Jiri Pallas

-----Original Message-----
From: Garp [mailto:garp@softhome.net]
Sent: Monday, December 09, 2002 11:40 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: RE: všichni 3


No vam nekdo slapl na kuri oko.

Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou
osobni setkani a jednani??

Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" -
no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne?

Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas
dosti prikra (chcete-li drasticka).

Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a
zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam,
jen vam jaksi usel pod rukama.

garp


---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 09:01 CET