Nemyslite, ze dulezitejsi nez "osobni setkani a jednani" je to aby medialka vyhledala zakaznikovi co nejlepsi umisteni reklamy za jeho penize? Jestli toho dosahne tim, ze sporada zadarmo desaty obed v lepsi restauraci se zastupcem firmy, kterou pravidelne prodava a nebo obetuje cas na to aby se rozhledl po internetu a zjistil, ze existuje levnejsi alternativa, je dano k uvaze navstevnikum teto konference. Signaly - to je dobra pripominka. I ta medialka dostala signaly a spolu s nimi zakaznikovy penize....ani nemusim koukat do prirucek abych uhodl, ze za ne chce zakaznik maximalni uzitek a ne umisteni podle toho s kym medialka stoluje. Tim nechci rici, ze tri operatori soucasne na HP Centra jsou spatne. Treba bylo cilem otupit reklamu konkurence. Jiri Pallas -----Original Message----- From: Garp [mailto:garp@softhome.net] Sent: Monday, December 09, 2002 11:40 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: všichni 3 No vam nekdo slapl na kuri oko. Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou osobni setkani a jednani?? Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" - no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne? Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas dosti prikra (chcete-li drasticka). Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam, jen vam jaksi usel pod rukama. garp --- Odchozí zpráva neobsahuje viry. Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz). Verze: 6.0.393 / Virová báze: 223 - datum vydání: 30.9.2002
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 09:01 CET