No vam nekdo slapl na kuri oko. Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou osobni setkani a jednani?? Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" - no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne? Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas dosti prikra (chcete-li drasticka). Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam, jen vam jaksi usel pod rukama. garp -----Original Message----- To uz se tu rozebiralo nekolikrat, zadavatelum reklamy to sice vadi, ale evidentne zase ne az natolik, aby sli inzerovat jinam nez na dvacitku zavedenych serveru z celeho ceskeho Internetu :-( Rekl bych, ze v tom jim medialky delaji medvedi sluzbu, protoze ty si tak usnadnuji praci (hodim to Frantovi na www.abcd.cz, proc bych hledal jine stejne navstevovane servery s obdobnou cilovkou, kdyz s Frantou nam to klape uz par let v pohode) a klient mozna ani neni "internetove" tak na vysi, aby si sam vubec zkontroloval, jak jeho reklama na Internetu vypada, a ze se na jedne strance mlati s inzerci svych konkurentu :-( Pak logicky nastava krok, kdy "nezavedene" servery obchazeji medialky a jakmile jednou klienta chyti naprimo, uz jim to spolu vetsinou vydrzi, protoze jsou obe strany spokojene s vysledkem. To ze se pak autori serveru nemohou dostatecne venovat obsahu ci technicke strance svych serveru je nasnade (protoze prodavaji reklamu aby se uzivili), a to ze medialky prichazeji o provize ktere by jim servery rady prenechaly za kvalitni zprostredkovatelske sluzby jiste take. Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 09. 12. 2002, 23:38 CET