> Ze se reklama hodi frantovi nez panu XYZ je prece logicke - od ceho jsou > osobni setkani a jednani?? Jasne, vsak ja jsem to nemyslel nijak zle, jen jsem konstatoval soucasny stav pro tazatele. > Podsouvat medialkam, ze vyuzivaji ze "klient neni internetove tak na vysi" - > no to snad jde jednou, dvakrat, ale stavet na tom? No to je renonc ne? Ja nevim, mne opravdu prijde divne tak moc rozdilne chovani v reklame na Internetu a napr. v televizi, Vam ne? Nebo jste snad nekdy videl v jednom bloku reklam na TV Nova bezet hned za sebou reklamu vsech tri mobilnich operatoru? Ja si opravdu nevzpominam, ale na velkych ceskych serverech (na cizi temer nechodim) vidite vcelku bezne soucasne bezici reklamu konkurencnich firem nebo produktu. > Jako vsude plati ze nekdo proste ma a nekdo nema. A hranice je asi obcas > dosti prikra (chcete-li drasticka). Ano, to je trh a jsem rad ze jej konecne i v Cesku mame. > Byt vama, tak honem zanorim nos do prirucek o sprave zakazniku a > zkonttroluju prani a signali drivejsich zakazniku. Treba zlaty dul je tam, > jen vam jaksi usel pod rukama. Tomu jsem priznam se moc neporozumnel, muzete mi tu myslenku prosim alespon mirne rozvest na soukromy e-mail? Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 12. 2002, 02:27 CET