RE: mereni navstevnosti (bylo: reklama na mobilmanii)

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 03. 12. 2002, 12:02 CET


> Naopak bych se vubec nesnazil uvazovat o tom, zda na webu nekdo 
> stravi hodinu, ci jakoukoli jinou dobu. To proste zmerit nijak 
> nejde a mnohokrat jsem si overil, ze sebedokonalejsi odhady 
> (zalozene vetsinou na mereni doby mezi nactenim dvou stranek 
> "stejnym" navstevnikem) nedavaji ani zbla smyslu.
> 
> Zdravi,
> 
> Marek Prokop
> 

Ale ano, zmerit to jde, byt to je docela narocne na server - straci dat
na kazdou merenou stranku skryty iframe 1x1, ktery se co nekolik sekund
refreshne (cim mensi interval, tim presnejsi mereni). Refresh jde omezit
i na aktivitu uzivatele na dane strance (ma ji navrchu, hybe mysi...),
aby se odstrihli ti, co ziraji na neco jineho. IMHO ovsem i udaj merici
cas mezi nactenim prvni a posledni stranky v ramci jedne navstevy dava
smysl - overim to ovsem, az budu mit cas nekde paralelne realizovat
metodu s refreshovanym iframem a porovnat vysledky :-).

Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 12:02 CET