Re: reklama na mobilmanii

From: Hlavenka Jiri (jiri.hlavenka@cpress.cz)
Date: 03. 12. 2002, 10:19 CET


No jo, ale v tom to právě je - ve střílení od pasu. Když si prohlížím
statistiky živě, tak si drží svá čísla bez sebemenšího vychýlení: v
pracovním dni přes 10 000 UIP, ve víkendovém dni přes šest tisíc. Protože v
žádném dni minulého měsíce nejsou tato čísla podkročena s výjimkou 15.
listopadu, kdy bylo pouze 7000 uip místo obvyklých 10 000, tak soudím, že
nemáte ani pravdu v tom, že živě "pár dní nejelo".

Klidně lámejte hůl nad Namodro, Živě nebo Lupou, je to vaše povolání jako
novináře, a také si nemyslím, že by to zmíněným médiím nějak uškodilo v
návštěvnosti nebo reklamních příjmech. Jako bystrý novinář jste si jistě
všiml, že Živě i MM od září komerční reklamou doslova přetékají (tedy pokud
by jim něco mohlo v očích čtenářů uškodit, tak je to právě nadměrné množství
komerční reklamy). Ale nepište prosím nepravdy - škodí to jistě i vám.

Ale možná by bylo lepší se vrátit k více "on-topic" tématům. Dnes používaná
měření návštěvnosti webů nejsou dobrá. Nezohledňují pravidelné a náhodné
čtenáře - čtenář, který navštěvuje dané médium denně a stráví na něm hodinu
je v číslech zastoupen jako "1 kus", stejně jako ten, který webem omylem
proletí na základě nějakého polofalešného banneru. Co s tím?



----- Original Message -----
From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Monday, December 02, 2002 11:38 PM
Subject: RE: reklama na mobilmanii


---> Pane Hlavenko,

ja si Vas velmi vazim a uznavam, ze ode mne nebylo politicky chytre
lamat nad Zive hul verejne -- zvlast, kdyz si to prectou lide z agentur.
Ponizene se za tu neuvazenost omlouvam, ve srovnanim s TN ma Zive stale
jeste vetsi vliv.

---> Domnivam se ale, ze mne musite znat natolik dobre, abyste vedel,
ze kterekoli ze svych tvrzeni po faktograficke strance jsem s to
podlozit:

  Zive musi mit nejakou ztratu v navstevnosti, kdyz minuly
  mesic nekolik dni nejelo. Ta ztrata se nejspis nebude tykat
  jen toho tydne, ale je jiste treba ctenarum pripomenout, ze
  Zive nezemrelo, ze uz zase bezi.

S druhym odstavcem bezvyhradne souhlasim.

--
=M=

> Rád se poučím: jakou ztrátu má živě? O žádné nevíme. Jaké problémy máme s
> poradnou? Pokud něco tvrdíte, měl byste to být schopen dokázat, či alespoň
> podpořit věrohodně znějícími argumenty. Jinak je to plácání do vzduchu.
>
> Byla tady řeč o bulváru. Ono není skutečně nic lehčího než si nahonit
> statisíce "čtenářů". Dát na titulku čteného deníku článkový odkaz "Harry
> Potter utekl z kina", na což určitě klepne velké množství lidí,
> kteří jinak
> vůbec nemají zájem o počítače. Načež se čtenář ocitne na
> stránkách Technetu,
> kde je něco o dévédéčku; s hrůzou zjistí, kam se to dostal, a dá rychle
> Zpět. To ovšem se skutečným růstem čtenosti daného média nemá vůbec nic
> společného; to už focení nahé paní Buzkové deníkem Super byl "poctivější"
> pokus o získání čtenářstva.


----------------------------------------------------------- reklama -----
Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 10:22 CET