No jo, ale v tom to právě je - ve střílení od pasu. Když si prohlížím statistiky živě, tak si drží svá čísla bez sebemenšího vychýlení: v pracovním dni přes 10 000 UIP, ve víkendovém dni přes šest tisíc. Protože v žádném dni minulého měsíce nejsou tato čísla podkročena s výjimkou 15. listopadu, kdy bylo pouze 7000 uip místo obvyklých 10 000, tak soudím, že nemáte ani pravdu v tom, že živě "pár dní nejelo". Klidně lámejte hůl nad Namodro, Živě nebo Lupou, je to vaše povolání jako novináře, a také si nemyslím, že by to zmíněným médiím nějak uškodilo v návštěvnosti nebo reklamních příjmech. Jako bystrý novinář jste si jistě všiml, že Živě i MM od září komerční reklamou doslova přetékají (tedy pokud by jim něco mohlo v očích čtenářů uškodit, tak je to právě nadměrné množství komerční reklamy). Ale nepište prosím nepravdy - škodí to jistě i vám. Ale možná by bylo lepší se vrátit k více "on-topic" tématům. Dnes používaná měření návštěvnosti webů nejsou dobrá. Nezohledňují pravidelné a náhodné čtenáře - čtenář, který navštěvuje dané médium denně a stráví na něm hodinu je v číslech zastoupen jako "1 kus", stejně jako ten, který webem omylem proletí na základě nějakého polofalešného banneru. Co s tím? ----- Original Message ----- From: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Monday, December 02, 2002 11:38 PM Subject: RE: reklama na mobilmanii ---> Pane Hlavenko, ja si Vas velmi vazim a uznavam, ze ode mne nebylo politicky chytre lamat nad Zive hul verejne -- zvlast, kdyz si to prectou lide z agentur. Ponizene se za tu neuvazenost omlouvam, ve srovnanim s TN ma Zive stale jeste vetsi vliv. ---> Domnivam se ale, ze mne musite znat natolik dobre, abyste vedel, ze kterekoli ze svych tvrzeni po faktograficke strance jsem s to podlozit: Zive musi mit nejakou ztratu v navstevnosti, kdyz minuly mesic nekolik dni nejelo. Ta ztrata se nejspis nebude tykat jen toho tydne, ale je jiste treba ctenarum pripomenout, ze Zive nezemrelo, ze uz zase bezi. S druhym odstavcem bezvyhradne souhlasim. -- =M= > Rád se poučím: jakou ztrátu má živě? O žádné nevíme. Jaké problémy máme s > poradnou? Pokud něco tvrdíte, měl byste to být schopen dokázat, či alespoň > podpořit věrohodně znějícími argumenty. Jinak je to plácání do vzduchu. > > Byla tady řeč o bulváru. Ono není skutečně nic lehčího než si nahonit > statisíce "čtenářů". Dát na titulku čteného deníku článkový odkaz "Harry > Potter utekl z kina", na což určitě klepne velké množství lidí, > kteří jinak > vůbec nemají zájem o počítače. Načež se čtenář ocitne na > stránkách Technetu, > kde je něco o dévédéčku; s hrůzou zjistí, kam se to dostal, a dá rychle > Zpět. To ovšem se skutečným růstem čtenosti daného média nemá vůbec nic > společného; to už focení nahé paní Buzkové deníkem Super byl "poctivější" > pokus o získání čtenářstva. ----------------------------------------------------------- reklama ----- Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 10:22 CET