RE: reklama na mobilmanii

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 02. 12. 2002, 23:38 CET


---> Pane Hlavenko, 

ja si Vas velmi vazim a uznavam, ze ode mne nebylo politicky chytre 
lamat nad Zive hul verejne -- zvlast, kdyz si to prectou lide z agentur.
Ponizene se za tu neuvazenost omlouvam, ve srovnanim s TN ma Zive stale 
jeste vetsi vliv.

---> Domnivam se ale, ze mne musite znat natolik dobre, abyste vedel, 
ze kterekoli ze svych tvrzeni po faktograficke strance jsem s to 
podlozit:

  Zive musi mit nejakou ztratu v navstevnosti, kdyz minuly 
  mesic nekolik dni nejelo. Ta ztrata se nejspis nebude tykat 
  jen toho tydne, ale je jiste treba ctenarum pripomenout, ze 
  Zive nezemrelo, ze uz zase bezi.

S druhym odstavcem bezvyhradne souhlasim.

--
=M=

> Rád se poučím: jakou ztrátu má živě? O žádné nevíme. Jaké problémy máme s
> poradnou? Pokud něco tvrdíte, měl byste to být schopen dokázat, či alespoň
> podpořit věrohodně znějícími argumenty. Jinak je to plácání do vzduchu.
> 
> Byla tady řeč o bulváru. Ono není skutečně nic lehčího než si nahonit
> statisíce "čtenářů". Dát na titulku čteného deníku článkový odkaz "Harry
> Potter utekl z kina", na což určitě klepne velké množství lidí, 
> kteří jinak
> vůbec nemají zájem o počítače. Načež se čtenář ocitne na 
> stránkách Technetu,
> kde je něco o dévédéčku; s hrůzou zjistí, kam se to dostal, a dá rychle
> Zpět. To ovšem se skutečným růstem čtenosti daného média nemá vůbec nic
> společného; to už focení nahé paní Buzkové deníkem Super byl "poctivější"
> pokus o získání čtenářstva.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 02. 12. 2002, 23:41 CET