Je zcela pochopitelne, ze pan Hlavenka tady haji reklamu, ktera je zobrazovana na jednom projektu CP a odkazuje na druhy projekt CP. Nicmene myslim, ze jeho hodnoceni neni objektivni. Reklama na internetu je podobna reklame v televizi, o ktere v kazde ucebnici marketingu a reklamy (i v tech pro dyslektiky) pisi, ze je to velky zasah do soukromi. O to vic je zasah do soukromi agresivni reklama na internetu typu Interstitialu, ktera se cloveku pozorne sledujicimu monitor (ceka ze si neco precte)zobrazi pres cely browser. Dat cloveku pred oblicej takovou prasarnu je opravdu zasah a byt ctenarem Mobilmanie, uz jim nejsem. Mam rad drsny humor, ale je to neco jineho, kdyz ho vidim treba na Kompostu, kde ho clovek ceka, nebo kdyz mi "seriozni" server nasadi pred oci takovyhle vjem, z ktereho jsem se skoro (odpustte mi to slovo) poblel. A kdyz to tohle udela se mnou, co kdyz takovouto reklamu uvidi 13ti lety mlady intelektual, ktery si chce precist neco o sve oblibene oblasti zajmu? Nebo mlada, lehce citliva zena? Budou mit cely zivot trauma!!! Chudak Mobilmania, ktera si nemohla vybrat tu reklamu nepustit :( frantisek ______________________________________________________________ > Od: "Martin Kopta" <martin.kopta@garcon.cz> > Komu: <reklama@nawebu.cz> > CC: > Datum: Mon, 2 Dec 2002 23:38:22 +0100 > Předmět: RE: reklama na mobilmanii > > ---> Pane Hlavenko, > > ja si Vas velmi vazim a uznavam, ze ode mne nebylo politicky chytre > lamat nad Zive hul verejne -- zvlast, kdyz si to prectou lide z agentur. > Ponizene se za tu neuvazenost omlouvam, ve srovnanim s TN ma Zive stale > jeste vetsi vliv. > > ---> Domnivam se ale, ze mne musite znat natolik dobre, abyste vedel, > ze kterekoli ze svych tvrzeni po faktograficke strance jsem s to > podlozit: > > Zive musi mit nejakou ztratu v navstevnosti, kdyz minuly > mesic nekolik dni nejelo. Ta ztrata se nejspis nebude tykat > jen toho tydne, ale je jiste treba ctenarum pripomenout, ze > Zive nezemrelo, ze uz zase bezi. > > S druhym odstavcem bezvyhradne souhlasim. > > -- > =M= > > > Rád se poučím: jakou ztrátu má živě? O žádné nevíme. Jaké problémy máme s > > poradnou? Pokud něco tvrdíte, měl byste to být schopen dokázat, či alespoň > > podpořit věrohodně znějícími argumenty. Jinak je to plácání do vzduchu. > > > > Byla tady řeč o bulváru. Ono není skutečně nic lehčího než si nahonit > > statisíce "čtenářů". Dát na titulku čteného deníku článkový odkaz "Harry > > Potter utekl z kina", na což určitě klepne velké množství lidí, > > kteří jinak > > vůbec nemají zájem o počítače. Načež se čtenář ocitne na > > stránkách Technetu, > > kde je něco o dévédéčku; s hrůzou zjistí, kam se to dostal, a dá rychle > > Zpět. To ovšem se skutečným růstem čtenosti daného média nemá vůbec nic > > společného; to už focení nahé paní Buzkové deníkem Super byl "poctivější" > > pokus o získání čtenářstva. > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz > -------------------------------------------------------------------- ----- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > -------------------- Alcatel 311 za 2.577 Kč. Nejvýhodnější nabídka telefonů na trhu!http://user.centrum.cz/redir.php?url=http://www.oskarmobil.cz/handsets/handset.php
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 09:14 CET