RE: reklama na mobilmanii

From: Jiri Lahvicka (Lahvicka@atlas-as.cz)
Date: 03. 12. 2002, 11:00 CET


V iDotu se pravidelni ctenari jmenuji active unique visitors (v mesicnim pohledu jsou to ti, co udelaji aspon 5 visits). iDot rovnez uvadi View Time Spent, coz je s jistou nepresnosti celkovy cas na webu straveny. Tj. soucasna mereni ZOHLEDNUJI pravidelne a nahodne ctenare.

BTW proc mate v iDotu jen nicnerikajici pack cpress.cz, a ne jednotlive servery, ktere se v nem schovavaji? Nebyl jste to nahodou vy, kdo v teto konferenci brojil proti zatajovani navstevnosti homepagi u portalu v iDotu?

Jirka Lahvicka, jirka@lahvicka.cz

> -----Original Message-----
> From: Hlavenka Jiri [mailto:jiri.hlavenka@cpress.cz] 
> Sent: Tuesday, December 03, 2002 10:19 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: Re: reklama na mobilmanii

> Ale možná by bylo lepší se vrátit k více "on-topic" tématům. 
> Dnes používaná
> měření návštěvnosti webů nejsou dobrá. Nezohledňují 
> pravidelné a náhodné
> čtenáře - čtenář, který navštěvuje dané médium denně a stráví 
> na něm hodinu
> je v číslech zastoupen jako "1 kus", stejně jako ten, který 
> webem omylem
> proletí na základě nějakého polofalešného banneru. Co s tím?
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 03. 12. 2002, 11:01 CET