RE: PPC vyhledavace

From: Martin Kopta (martin.kopta@garcon.cz)
Date: 21. 11. 2002, 18:01 CET


> Inzerent nema sanci overit, ze se koupene imprese opravdu 
> zobrazily.

U rich medii to lze a je to i zadouci. Krom jineho je to jeden 
z duvodu, proc existuji tecky -- nezavisle audituji reklamni kampane.
Pak take mas accesslog, ktery muze nekdo nezavisle auditovat. 
Podle doporuceni IAB ze zacatku roku je to docela prisne (musi se 
odfiltrovat fura pristupu -- na jare mi nikdo nechtel odpovedet, ktery 
typ pristupu je odfiltrovany u ceskych kampani).

> Ano, to je opravdu riziko. Nicmene predpokladam, ze to musi mit 
> mit kazdy PPC system velmi dobre osetreno. 

Viz o odstavec vyse, cast o auditu. (ano, vim, ze IP adresa se 
da fejkovat)

--
=M=



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 18:07 CET