suk@centrum.cz [SMTP:suk@centrum.cz] napsal: > proc uz neexistuje neco jako overture pro > ceske vyhledavace > > 1a) neduvera "inzerentu" Proc duveruji bannerum? Vzdy s temi jde podvadet jeste snaze. Inzerent nema sanci overit, ze se koupene imprese opravdu zobrazily. > 1b) neduvera z "podvodu konkurence" Ano, to je opravdu riziko. Nicmene predpokladam, ze to musi mit mit kazdy PPC system velmi dobre osetreno. Jinak by byl sam proti sobe, protoze klienti si urcite budou merit skutecny efekt kampane a pokud bude nizky, za chvili to vzdaji. > Jak vysvetlite serveru "lednicky.cz", ze si > jejich konkurent "nelednicky.cz" nesestroji > robota, ktery bude pravidelne klikat na jejich > odkazy a tim padem je "zruinuje"? No, vzato do dusledku, konkurenci pouzivajici bannery by slo poskodit take. Kdyz zjistim, ze ma zaplacenou velikou kampan na serveru XYZ, tak tam ty jejich imprese vytocim nejakym robotem za hodinu ;-) > 2) ach ty ceske banky, aneb, jak platit Model slozeni urcite zalohy resp. kreditu mi prijde zcela schudny. S PPC vyhledavaci stejne vetsinou neoperuji primo firmy, ale jejich najati poradci. > 3) cesky portal = nepruzny moloch Asi ano. Diky za vase nazory, Marek Prokop
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 21. 11. 2002, 12:01 CET