Otazkou zustava, k cemu takova registrace je. Nekazi si tim jmeno cele firmy ? Tomas Hojgr ----- Original Message ----- From: "Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:28 PM Subject: Re: iPromo > > > ----- Original Message ----- > From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> > To: <reklama@nawebu.cz> > Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:15 PM > Subject: RE: iPromo > > > > Miroslav Kucera [SMTP:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] napsal: > > > No, oni v podstate nabizeji (az na jednu sluzbu) > > > obycejnou registraci do vyhledavacu - tzn. > > > v podstate vyplneni registracniho formulare > > > na danem vyhledavacim serveru. Pochybuji, > > > ze ty, ci kdokoliv jiny dokaze tyto formulare > > > vyplnit lepe :) > > > > Miro, > > > > 1) Kazdy katalog ma sve interni fulltextove vyhledavani, a to > > funguje vsude jinak. Takze titulek a popis by mel byt > > optimalizovan pro kazdy katalog zvlast. > > Oni ale prece nenabizeji optimalizaci - pouze registraci. Jim > je uplne jedno (a velkemu mnozstvi firem take), jak kazdy katalog > funguje, proste to tam "frknou" a je hotovo :) > > > 2) Pro vetsinu webu pripada v kazdem katalogu v uvahu vic > > kategorii a je treba zvolit tu optimalni z hlediska pomeru > > navstevnosti/konkurencnosti a GPR dane kategorie. > > Opet - firma nenabizi optimalizaci, opet jenom registraci. > > O optimalizaci nikdo nemluvi :) > > MK > > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 11. 2002, 13:32 CET