Re: iPromo

From: Tomás Hojgr (tomas@thcomputers.cz)
Date: 13. 11. 2002, 13:31 CET


Otazkou zustava, k cemu takova registrace je. Nekazi si tim jmeno cele firmy
?
Tomas Hojgr


----- Original Message -----
From: "Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:28 PM
Subject: Re: iPromo


>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:15 PM
> Subject: RE: iPromo
>
>
> > Miroslav Kucera [SMTP:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] napsal:
> > > No, oni v podstate nabizeji (az na jednu sluzbu)
> > > obycejnou registraci do vyhledavacu - tzn.
> > > v podstate vyplneni registracniho formulare
> > > na danem vyhledavacim serveru. Pochybuji,
> > > ze ty, ci kdokoliv jiny dokaze tyto formulare
> > > vyplnit lepe :)
> >
> > Miro,
> >
> > 1) Kazdy katalog ma sve interni fulltextove vyhledavani, a to
> > funguje vsude jinak. Takze titulek a popis by mel byt
> > optimalizovan pro kazdy katalog zvlast.
>
> Oni ale prece nenabizeji optimalizaci - pouze registraci. Jim
> je uplne jedno (a velkemu mnozstvi firem take), jak kazdy katalog
> funguje, proste to tam "frknou" a je hotovo :)
>
> > 2) Pro vetsinu webu pripada v kazdem katalogu v uvahu vic
> > kategorii a je treba zvolit tu optimalni z hlediska pomeru
> > navstevnosti/konkurencnosti a GPR dane kategorie.
>
> Opet - firma nenabizi optimalizaci, opet jenom registraci.
>
> O optimalizaci nikdo nemluvi :)
>
> MK
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 11. 2002, 13:32 CET