RE: iPromo

From: Petr Čaboun - HledamPraci.cz (caboun.petr@hledampraci.cz)
Date: 13. 11. 2002, 14:33 CET


Po pravde receno ne uplne chapu obsah teto diskuze. Ja pochopil, ze uvedena
spolecnost Vam proste za urcity poplatek zajisti zarazeni odkazu na
klientovi stranky do katalogu a to do dvou dnu /u nabidky pro 10 cesky a
slovenskych vyhledavacu/. Jelikoz jsem toto delal asi pred pul rokem a vim
kolik to stalo casu /prijde mi tato sluzba celkem uzitecna a take rychlejsi,
protoze zarazeni napr. do Seznam.cz trvalo nekolik tydnu/. O optimalizaci
jednotlive pro  vyhledavace firma na uvedene strance nehovori . Asi neni
stastne zvolena definice katalogu jako vyhledavacu coz vede k ruznemu
pochopeni mezi odborniky.
Sluzby uvedene spolecnosti jsem nevyuzil, takze nejsem schopen hodnotit
jejich kvalitu, ale co se tyka pozadovaneho vysledku, tak je myslim velmi
verifikovatelny.

Petr Caboun

-----------------------------
Najdi si svou práci!
HledámPráci.cz - personální server (www.hledampraci.cz)




-----Original Message-----
From: Tomás Hojgr [mailto:tomas@thcomputers.cz]
Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:32 PM
To: reklama@nawebu.cz
Subject: Re: iPromo


Otazkou zustava, k cemu takova registrace je. Nekazi si tim jmeno cele firmy
?
Tomas Hojgr


----- Original Message -----
From: "Miroslav Kucera" <miroslav.kucera@mobilmedia.cz>
To: <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:28 PM
Subject: Re: iPromo


>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz>
> To: <reklama@nawebu.cz>
> Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:15 PM
> Subject: RE: iPromo
>
>
> > Miroslav Kucera [SMTP:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] napsal:
> > > No, oni v podstate nabizeji (az na jednu sluzbu)
> > > obycejnou registraci do vyhledavacu - tzn.
> > > v podstate vyplneni registracniho formulare
> > > na danem vyhledavacim serveru. Pochybuji,
> > > ze ty, ci kdokoliv jiny dokaze tyto formulare
> > > vyplnit lepe :)
> >
> > Miro,
> >
> > 1) Kazdy katalog ma sve interni fulltextove vyhledavani, a to
> > funguje vsude jinak. Takze titulek a popis by mel byt
> > optimalizovan pro kazdy katalog zvlast.
>
> Oni ale prece nenabizeji optimalizaci - pouze registraci. Jim
> je uplne jedno (a velkemu mnozstvi firem take), jak kazdy katalog
> funguje, proste to tam "frknou" a je hotovo :)
>
> > 2) Pro vetsinu webu pripada v kazdem katalogu v uvahu vic
> > kategorii a je treba zvolit tu optimalni z hlediska pomeru
> > navstevnosti/konkurencnosti a GPR dane kategorie.
>
> Opet - firma nenabizi optimalizaci, opet jenom registraci.
>
> O optimalizaci nikdo nemluvi :)
>
> MK
>
>
>
>
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Proniknete do sveta kapesnich pocitacu. http://www.palmserver.cz
> -------------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>



----------------------------------------------------------- reklama -----
Mame software, ktery potrebujete. http://www.slunecnice.cz
-------------------------------------------------------------------------

Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/


---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG (http://www.grisoft.cz).
Verze: 6.0.410 / Virová báze: 231 - datum vydání: 31.10.2002



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 11. 2002, 14:37 CET