----- Original Message ----- From: "Marek Prokop" <mprokop@prokopsw.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, November 13, 2002 1:15 PM Subject: RE: iPromo > Miroslav Kucera [SMTP:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] napsal: > > No, oni v podstate nabizeji (az na jednu sluzbu) > > obycejnou registraci do vyhledavacu - tzn. > > v podstate vyplneni registracniho formulare > > na danem vyhledavacim serveru. Pochybuji, > > ze ty, ci kdokoliv jiny dokaze tyto formulare > > vyplnit lepe :) > > Miro, > > 1) Kazdy katalog ma sve interni fulltextove vyhledavani, a to > funguje vsude jinak. Takze titulek a popis by mel byt > optimalizovan pro kazdy katalog zvlast. Oni ale prece nenabizeji optimalizaci - pouze registraci. Jim je uplne jedno (a velkemu mnozstvi firem take), jak kazdy katalog funguje, proste to tam "frknou" a je hotovo :) > 2) Pro vetsinu webu pripada v kazdem katalogu v uvahu vic > kategorii a je treba zvolit tu optimalni z hlediska pomeru > navstevnosti/konkurencnosti a GPR dane kategorie. Opet - firma nenabizi optimalizaci, opet jenom registraci. O optimalizaci nikdo nemluvi :) MK
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 11. 2002, 13:29 CET