RE: iPromo

From: Marek Prokop (mprokop@prokopsw.cz)
Date: 13. 11. 2002, 13:15 CET


Miroslav Kucera [SMTP:miroslav.kucera@mobilmedia.cz] napsal:
> No, oni v podstate nabizeji (az na jednu sluzbu)
> obycejnou registraci do vyhledavacu - tzn.
> v podstate vyplneni registracniho formulare
> na danem vyhledavacim serveru. Pochybuji,
> ze ty, ci kdokoliv jiny dokaze tyto formulare
> vyplnit lepe :)

Miro,

1) Kazdy katalog ma sve interni fulltextove vyhledavani, a to 
funguje vsude jinak. Takze titulek a popis by mel byt 
optimalizovan pro kazdy katalog zvlast.

2) Pro vetsinu webu pripada v kazdem katalogu v uvahu vic 
kategorii a je treba zvolit tu optimalni z hlediska pomeru 
navstevnosti/konkurencnosti a GPR dane kategorie.

3) Nektere katalogy maji velmi prisna pravidla jak na popis, tak 
na vlastni obsah stranek. Kdyz je nedodrzis, do katalogu se 
vubec nedostanes. V pripade Yahoo! ti navic propadne registracni 
poplatek, i kdyz te nevezmou.

4) Do ODP, mezinarodne nejdulezitejsiho katalogu vubec, se muzes 
dostat za dva dny, za tri mesice, nebo nikdy. Opet zalezi na 
tom, jak to udelas.

5) Pozdejsi zmena katalogovych zaznamu je problematicka a casove 
narocna, takze je lepsi udelat hned napoprve vse dobre.

Shrnuto: nevim, zda dokazu "lepe vyplnit formulare", ale 10 
katalogu mi zabere minimalne pul dne prace, kdezto za 490 Kc 
bych to musel stihnout asi za pul hodiny.

Zdravi,

Marek Prokop
* Novinky pro webove autory: http://www.sovavsiti.cz/weblog/ *



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 13. 11. 2002, 13:20 CET