---> Bonjour, > Jestli to nebude tim, ze na Google se muze podivat treba 3% mych > zakazniku, ale na Seznam treba 70%? Myslite souasnych zakazniku, nebo lidi, kteri si chteji koupit neco z toho, co prodavate? Nedivil bych se, kdyby k Vam z Google chodilo jeste mene nez 3 % zakazniku. Po polozeni dotazu: obchod lednicka/y http://www.google.com/search?hl=cs&ie=ISO-8859-2&q=obchod+ledni%E8ka http://www.google.com/search?hl=cs&ie=ISO-8859-2&q=obchod+ledni%E8ky obchod pracka/y http://www.google.com/search?hl=cs&ie=ISO-8859-2&q=obchod+pra%E8ka http://www.google.com/search?hl=cs&ie=ISO-8859-2&q=obchod+pra%E8ky atd. jsem Vas ani jednou nenasel na prvni vysledkove strane. Zkuste si ty dotazy polozit take a uvidite, ke komu chodi ti zakaznici, kteri v Google nenajdou Vas obchod. Musite si ujasnit, jestli delate reklamu po stavajici zakazniky (potom nechapu, proc Vas zajimaji adwords), nebo pro zakazniky potencialni. Google urcite pouziva mene Cechu a Moravanu nez Seznam (nebo Atlas, nebo Centrum, mozna i mene nez Tiscali), ale na Seznamu mate vetsi konkurenci, takze by z Google mohl byt konverzni pomer vyhodnejsi nez na Seznamu. Jak jsem sledoval pocinani Vasi konkurence v Google a AllTheWeb (Tiscali), myslim, ze jeste nemusite investovat do adwords, ale meli byste investovat do optimalizace webu pro vyhledavace ... i kdyz mozna adwords by mohla byt levnejsi. ;-) -- =M=
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 04. 11. 2002, 13:48 CET