> To je klise to s tema hypermarketama. Jednak kdyby zdrazily, > tak se zase objevi konkurence nova a jednak by se musely > uplne vsechny domluvit... To podle vas "klise" je v praxi zcela jasne prokazano, kdyz jsem byl na nejake konferenci o rozvoji obchodu ve stredni a vychodni Evrope, prednasel tam nekdo na konkretnich datech z Madarska, jak po vytlaceni malych obchodniku z trhu hypermarkety zdrazily v prumeru o 30% (samozrejme vse v prubehu nekolika let). Nehlede na to, ze optimalni pocet prodejnich ploch jiz je dnes presne vypocitan na pocet obyvatel a novy konkurent se jiz tak snadno a rychle na trhu hypermarketu neobjevi. Benzinky, vyrobci mleka a piva se take moc nedomlouvaji a presto plati, ze kdyz jeden z vetsich hracu na trhu zvedne cenu, ostatni se (radi) prizpusobi ... Jarek Jesenský www.GSM4U.cz, www.Tobacco.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 01. 11. 2002, 20:46 CET