RE: odbornost

From: David Matyas (david@imachina.cz)
Date: 30. 10. 2002, 12:15 CET


Zdravim,

	jen bych doplnil, ze moznost aby na strankach byl jen jeden klient
samozrejme existuje, muzete vykoupit celou plochu a je tam jen jeden klient
:). Na argument, ze v televizi nebo na lavickach je jen jeden klient mam
protiargument z printu kde na jedne inzertni strance mate moznost videt 10
ruznych inzerentu nebo si ji celou jako celostranu koupi jeden klient.
Otazka tedy zni, pokud si koupim "celostranu" na internetovem serveru ( tedy
vykoupim vsechny formaty ) je tato reklama efektivni nebo nikoliv. Muzeme to
brat jako dalsi parametr pri vyberu serveru pro kampan a nemuzeme se prece
hned dogmaticky uchylovat k nejakym "povinnostem", ktere nepovazuji za
stasne.
	Jen mam dojem, ze se trosku ztratilo jadro problemu, tedy onen
zminovany PR clanek, ktery je opravdu dost mimo a to ze se bannery daji
delat v ruznych technologiich je opravdu prekvapivy zaver :) . Ani se
nedivim ze se pod tento clanek bal autor podepsat. 

Diky

--
David Matyas | mail david.matyas@imachina.cz
iMACHINA s.r.o. | Zerotinova 35 | 130 00 Praha 3 | Czech republic
tel. (+420) 222 592 281 | fax (+420) 222 592 284
www.imachina.cz | finalist Cannes Cyber Lions 2002 category A01


> -----Original Message-----
> From: Jiri Lahvicka [mailto:Lahvicka@atlas-as.cz]
> Sent: Wednesday, October 30, 2002 11:46 AM
> To: reklama@nawebu.cz
> Subject: RE: odbornost
> 
> 
> Ten muj argument nesmeroval ani tak proti ruznym rozmerum, 
> jako proti mnozstvi ploch na strance - libil by se vam tedy 
> model, kdy by se na strance nezobrazila bud zadna reklama, 
> nebo prave jeden z nekolika ruznych rozmeru (rekneme 468x60, 
> 125x125, 300x300, 120x600...)? Design stranky by samozrejme 
> byl natolik pruzny, aby se do nej bez problemu vclenil 
> jakykoliv z techto rozmeru. Podstatou meho prani (hlavne coby 
> navstevnika prereklamovanych serveru) je, aby reklama byla 
> vzdy maximalne jedna najednou (a idealni aby na serveru v 
> danem obdobi byl videt maximalne jeden klient) a abych ji 
> jasne rozpoznal od obsahu.
> 
> Jirka Lahvicka
> 
> P.S. Jinak medium s jednim rozmerem reklamy jsou treba 
> lavicky AD-Netu, take v metru jsou vyvesni plochy podel 
> eskalatoru vsechny stejne a i v televizi maji vsechny reklamy 
> rozmer obrazovky (s malymi vyjimkami - sponzoring atd.).
> 
> 



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 30. 10. 2002, 12:08 CET